۰

هک شدن اطلاعات مشترکان اپراتور ایرانسل

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۹
به گزارش عصر تعادل، بار دیگر اطلاعات مشترکان اپراتور ایرانسل مورد سوء استفاده قرار گرفت. اما هکرها این بار به شیوه جدیدی از حساب مشترکین سوء استفاده می کنند.
 
 هک شدن اطلاعات مشترکان اپراتور ایرانسل

براساس اطلاعات بدست آمده حساب کاربران ایرانسل هک شده است. این اقدام از طریق یک برنامه انجام شده است که به فرد مهاجم اجازه می دهد با تغییر رمز سامانه کنترل حساب اینترنتی ایرانسل قربانی، به اطلاعات او نزد اپراتور دسترسی یابد. این برنامه از هفته گذشته در گروه های تلگرامی دست به دست شده است.

هم چنین بر اساس اطلاعات بدست آمده شرکت ایرانسل این مورد را تایید کرده است. این شرکت افزود: این حمله هکری در مراحل ابتدایی توسط تیم کارشناسان امنیت شبکه ایرانسل شناسایی و دفع شده است.
 
موضوع قابل توجه آن است که هکر منتشر کننده این ابزار در پیامی به این اپراتور هشدار داده است که در صورت برطرف نکردن سریع این نقص امنیتی، نسخه دوم این ابزار هک را عمومی می کند. عملکرد این ابزار هک به گونه ای است که هکر می تواند پس از نفوذ به حساب قربانی از طریق ارسال شارژ هدیه، کلیه شارژ (موجودی ریالی) قربانی را به حساب خود ارسال نماید.
کد مطلب : ۱۱۳۵۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.