۰

محمودی: دلم با تیم ملی است اما خداحافظی می‌کنم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷
به گزارش عصر تعادل، شهرام محمودی در خصوص پیروزی تیم والیبال بانک سرمایه مقابل شهرداری تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کردم بازی خیلی سختی مقابل شهرداری تبریز با حضور پرشور هواداران این تیم در تبریز داشته باشیم.

وی افزود: ما از لحاظ روانی و بدنی خیلی آماده بودیم و استنباط ما این بود که مقابل این تیم بازی خیلی سختی داریم. همین امر باعث شد از اول مسابقه، بازی را محکم شروع کنیم و خدا را شاکریم که به جمع 4 تیم برتر صعود کردیم.

پشت‌خط‌زن تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: ما با برنده دیدار تیم‌های متین ورامین و سایپا در نیمه ‌هایی بازی خواهیم داشت. هر یک از این دو تیم برای ما قابل احترام هستند و مطمئن هستیم دیدار خیلی سختی مقابل یکی از این دو تیم خواهیم داشت.

محمودی خاطرنشان کرد: بانک سرمایه سرمایه‌گذاری خیلی خوبی در لیگ برتر والیبال داشته است. قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا یکی از نتایج خوب تیم ما بود و در فصل جاری هم تلاش می‌کنیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی در پایان در رابطه با تیم ملی گفت: از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد و این موضوع کاملاً قطعی است. امیدوارم یک بازیکن خیلی خوب به‌جای من جایگزین شود. دلم با تیم ملی است اما واقعاً اگر بیشتر از این ادامه دهم، اذیت می‌شوم.
کد مطلب : ۱۱۳۶۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.