۰

دستور تاج برای حل مشکلات استقلال خوزستان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳
به گزارش عصر تعادل، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال  درباره آخرین وضعیت حضور تیم استقلال خوزستان برای حضور در لیگ قهرمان آسیا گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال  تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا نمایندگان فوتبال  ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال  آسیا عملکرد موفقی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان و مذاکراتی با مدیرعامل و استاندار محترم خوزستان داشتیم و در نهایت قرار شد تا اقدامات و همکاری‌های لازم برای حمایت از این تیم به جهت حضوری پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا صورت بگیرد.

تاج اظهار داشت: در واقع تمام هدف ما این است که تیم‌های باشگاهی ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در بهترین شرایط به مسابقات اعزام و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

تاج ادامه داد: استقلال خوزستان نماینده فوتبال ایران است و برای موفقیت این تیم و حل مشکلات آن دستور ویژه داده‌ام و از سازمان لیگ هم خواسته‌ام برای رفع دغدغه مالی استقلال خوزستان کمک کند.
کد مطلب : ۱۱۳۶۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.