۰

«جاده ابریشم» همراه با «کیهان کلهر» در امارات

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
 گروه «جاده ابریشم» که در رویداد مهم گرمی، جایزه بهترین موسیقی بین المللی این فستیوال را دریافت کرده است، آغاز بهار پیش رو و با همراهی «کیهان کلهر»، درشهر ابوظبی امارات کنسرت می‌دهد.
 
برگزاری کنسرت گروه «جاده ابریشم» همراه با «کیهان کلهر» در امارات

 گروه «جاده ابریشم» به مدیریت هنری نوزانده مطرح ویلنسل خود «یویو ما» پس از کسب جایزه گرمی برای آلبوم «sing me home» طی یک سفر به کشور امارات در شهر ابوظبی، در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) به اجرای کنسرت می پردازد.

«کیهان کلهر»، نوازنده سرشناس کمانچه و یکی از آهنگسازان گروه «جاده ابریشم»، تاکنون برای آلبوم‌های غزل ۴، فریاد و بی‌تو به سر نمی‌شود، کاندیدای دریافت جایزه گرمی شده‌ است و امسال با این گروه جایزه را از آن خود کردند.

همکاری کلهر با اردال ارزنجان از ترکیه، شجاعت حسین خان از هند، یویوما از چین، ژائو ژیپینگ، عالیم قاسمف از جمهوری آذربایجان، بروکلین رایدر از آمریکا، ارکستر فیلارمونیک نیویورک، کوارتت کرونوس، و گروه سازهای بادی هلن او را به هنرمندی بین‌المللی تبدیل کرده است.

گروه «جاده ابریشم»، در سال ۱۹۹۸ با ایده ای از «یویوما» تشکیل شد که اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف این طرح، تبادل فرهنگی میان کشورهای صاحب تمدن حاشیه جاده ابریشم و کشورهای اروپایی، از طریق برگزاری کنسرت، فستیوال، نمایشگاه، مسترکلاس، ضبط، انتشار و به وجود آوردن آثار جدید موسیقایی بوده است.
کد مطلب : ۱۱۳۷۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.