۰

یک دنباله کوتاه برای فیلمی پر از ستاره

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹
به گزارش عصر تعادل،ساخت یک فیلم کوتاه درباره «در واقع عشق» با حضور بازیگران فیلم اوریجینال انجام شده تا با نمایش آن برای یک بنیاد خیریه پول جمع‌آوری شود.
 
یک دنباله کوتاه برای فیلمی پر از ستاره

به نقل از ایندپندنت، در حال حاضر مراحل فیلمبرداری برای یک دنباله کوتاه ۱۰ دقیقه ای از فیلم «در واقع عشق» در لندن آغاز شده و قرار است فیلم تا روز دماغ قرمز (Red Nose Day) مصادف با بیست و چهارم ماه مارس پخش بشود.

اما فروید تدوین‌گر فیلمنامه بازسازی این فیلم عاشقانه محبوب، عکس هایی را از لیام نیسون (بازیگر نقش دنیل) و توماس برودی-سنگستر (بازیگر نقش پسرش سم) در نقش‌های قدیمی شان و با لباس های یقه اسکی منتشر کرد و اگر لوکیشن این عکس به نظر آشنا می‌آید، به خاطر این است که همانجا سم برای اولین بار به پدرش گفت که عاشق جوآنا، همکلاسی اش شده است.

حالا که بحث جوآنا شد، بازیگر این نقش الیویا اولسون هم سر صحنه فیلمبرداری حضور داشت و با ریچارد کرتیس، نویسنده و کارگردان عکس انداخت.

مجموعه اصلی بازیگران فیلم اول هم برای این دنباله کوتاه بازمی گردند: هیو گرنت، مارتین مک کاتچیون، کیرا نایتلی، اندرو لینکلن، کالین فرت، لوشیا مونیز، لیام نیسون، توماس برودی-سنگستر، الیویا اولسون، بیل نایی، مارکوس بریج استاک و روآن اتکینسون بازیگر «مستر بین».

البته تنها کسی که در جمع بازیگران غایب است و این غیاب هم به چشم می آید، اما تامپسون است. البته شاید دلیل اصلی عدم حضور او این باشد که در فیلم اول نقش همسرش را الن ریکمن فقید بازی می کرد، با این حال کرتیس هنوز هم با بازگرداندن او فکر می کند.

روز دماغ قرمز یک روز مخصوصا جمع آوری سرمایه برای بنیاد Comic Relief است که در بریتانیا برگزار می شود. هدف این روز جمع آوری سرمایه برای این بنیاد خیریه است که به نیازمندان در آفریقا و بریتانیا کمک می کند.

رییس این بنیاد در پاسخ به بی بی سی در مورد حضور یا عدم حضور اما تامپسون در فیلم گفت: «نکته‌ای که عجیب است این است که ما مطمئن نیستیم او در فیلم حضور خواهد داشت یا خیر. کل این پروژه با یک عجله خیلی زیاد سر هم شده و بنابراین فکر نمی کنم او حضور داشته باشد… البته الان دوباره دارم به او فکر می کنم.»

او پیش از این توضیح داده بود: «چیز خارق العاده این پروژه این است که هیچ کس نگفت نه. لیام نیسون دیروز از آمریکا پرواز کرد و وارد کشور شد و همین فردا هم به آمریکا بازمی گردد. همه خیلی این فیلم را دوست دارند.»

این دنباله ۱۰ دقیقه ای در روز دماغ قرمز سال ۲۰۱۷ یعنی بیست و چهارم مارس، از شبکه بی بی سی وان روی آنتن می رود.

«در واقع عشق»  (Love Actually) فیلمی در سبک کمدی رمانتیک به کارگردانی ریچارد کرتیس است که سال ۲۰۰۳ منتشر شد. آلن ریکمن، کایرا نایتلی، لیام نیسون، کالین فرت، بیل تای، لورا لینی، کلودیا شیفر، جرج فیشر، دنیس ریچاردز، از جمله بازیگران این فیلم پرستاره بودند که بر مبنایی فیلمنامه‌ای به قلم کارگردان ساخته شده بود. بسیاری از این بازیگران در پروژه‌های قبلی سینمایی یا تلویزیونی کرتیس با او همکاری کرده بودند. فیلمنامه این فیلم با روایت ۱۰ داستان کوتاه عاشقانه طیف متنوعی از داستان‌‌های متفاوت را با قصه‌های مجزا روایت می‌کند. بیشتر این فیلم‌ها در لندن ساخته شده‌اند. این داستان‌ها پنج هفته پیش از کریسمس شروع می‌شود و تا اندکی پس از تعطیلات ادامه پیدا می‌کند.
کد مطلب : ۱۱۳۷۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.