۰

«سن پطرزبورگ 2» در انتظار قاسم‌خانی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰
به گزارش عصر تعادل، تهیه کننده فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت قسمت دوم این اثرسخن گفت.
 
«سن پطرزبورگ 2» در انتظار پیمان قاسم‌خانی 
 
 
 
حمید اعتباریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی"سن پطرزبورگ" در ارتباط با ساخت قسمت دوم این اثر سینمایی گفت: پیمان قاسم خانی در حال حاضر مشغول نگارش سناریو دیگری است ولی به من قول داده تا اواسط بهمن نسخه اولیه سناریو "سن پطرزبورگ" را ارائه بدهد که متعاقبا سریعا برای صدور پروانه ساخت آن اقدام خواهم کرد.

وی با اعلام اینکه به احتمال قوی بهروز افخمی قسمت دوم "سن پطرزبورگ" را خواهد ساخت، بیان کرد: بخشی از جریان داستان در کشور روسیه سپری می‌شود به همین خاطر ایشان چون در برنامه "هفت" حضور دارند باید برای فیلمبرداری این فیلم برنامه‌ریزی کنند تا برای خروج از ایران با مشکل مواجه نشوند.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه قسمت دوم "سن پطرزبورگ" باید به لحاظ محتوایی غنی تر از قسمت اولی آن باشد، گفت: مضمون قسمت جدید این فیلم که طرح مشترک من و پیمان قاسم خانی است باید از جذابیت بیشتری برای مخاطبان و علاقه‌مند سینما بهره ببرد تا به جایگاه و اعتبار قسمت نخست آن خدشه‌ وارد نشود.

این تهیه‌کننده سینما با اعلام اینکه بزودی ساخت یک فیلم سینمایی اقتباسی را آغاز خواهم کرد، خاطرنشان کرد: ساخت این فیلم را که اقتباس از یک فیلم خارجی است را قبل از آغاز پیش تولید قسمت دوم "سن پطرزبورگ" آغاز خواهم کرد.

وی در خاتمه افزود: سناریو این اثر در حال بازنویسی است و در حال حاضر مشغول رایزنی با ۲ فیلمساز برای کارگردانی آن هستم که در روزهای آینده تکلیف این مسئله هم روشن خواهد شد. 
کد مطلب : ۱۱۳۷۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}