۰

ونگر: هنوز به سطح فرگوسن نرسیدم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹
به گزارش عصر تعادل، نتایج ضعیف آرسنال با آرسن ونگر همچنان ادامه‌ دارد اما این مربی فرانسوی تمایلی به بازنشستگی ندارد.

او دوست دارد حداقل چهار سال دیگر در آرسنال مربیگری کند. این مربی فرانسوی اکنون تحت فشار منتقدان قرار گرفته است. شکست سنگین برابر بایرن مونیخ باعث شد خیلی‌ها خواستار خروج ونگر از این تیم شوند.

ونگر درباره آینده خود در آرسنال گفت‌: هیچ ترسی از این بابت ندارم. اولویت من همیشه هدایت آرسنال بوده است و همیشه نیز آن را نشان دادم. به اندازه کافی تجربه دارم که شرایط خودم را تحلیل کنم و بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

آرسن ونگر در حالی در ۶۷ سالگی چنین صحبت‌هایی را به زبان می آورد که الکس فرگوسن در ۷۱ سالگی بازنشسته شد. این یعنی چهار سال دیگر ونگر به او می‌رسد.  سرمربی پیشین موناکو در پایان نیز گفت‌: شاید هم کمتر از چهار سال مربیگری کنم اما اکنون نمی‌توانم چیزی را تعیین کنم. منظورم این نیست که مثل فرگوسن حتما در ۷۱ سالگی مربیگری را کنار بگذارم. فرگوسن یک مربی فوق‌العاده‌ بود و من هنوز به سطح او نرسیدم.

آرسنال فردا (دوشنبه) باید در جام حذفی انگلیس برابر ساتن یونایتد به میدان برود. حریف آرسنال در هیچ لیگی فعالیت نمی‌کند و در واقع مربوط به لیگ محلی است و در اصل دسته پنجمی محسوب می‌شود.
کد مطلب : ۱۱۳۷۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.