۰

روسیه سوخو-35 به اندونزی می دهد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۱
مدیر اداره همکاری های بین المللی و سیاستگذاری منطقه ای شرکت دولتی «روس تک» (فناوری های پیشرفته) اعلام کرد که توافق فروش جنگنده های سوخو-35 به کشور اندونزی در سال جاری میلادی امضا می شود.
 
 روسیه سوخو-۳۵ به اندونزی می دهد
 
روزنامه روسی «ماسکوفسکی کامسامولتس» روز پنجشنبه به نقل از ویکتور کلادوف نوشت: اما مسکو امیدوار است ۱۲ فروند جنگنده سوخو-۳۵ به اندونزی بفروشد.
 
به گزارش این روزنامه، وحید سوپریادی سفیر اندونزی در مسکو نیز اعلام کرده است که این کشور نیاز به خرید ۸ تا ۱۰ فروند جنگنده سوخو-۳۵ دارد و در زمان حاضر هم مذاکرات جریان دارد.
 
اندونزی از خریداران عمده تسلیحات روسی در منطقه جنوب شرق آسیا است و تا کنون انواع حنگ افزارها از جمله هواپیماهای سوخو خریداری کرده است.
 
«سوخو-۳۵ اس» جت مافوق صوت ساخت کارخانه هواپیماسازی سوخو است که سال ۲۰۰۷ ساخته شده و تاکنون دهها پرواز آزمایشی انجام داده است.
 
این جنگنده نسل ۴++ محسوب می شود که از قابلیت های ویژه ای از جمله قدرت مانور بالا و سامانه هدایت الکترونیکی پیشرفته برخوردار است.
 
این جنگنده ها که می توانند هشت هدف را همزمان شناسایی، تعقیب و با موشک های پیشرفته نابود کنند، همچنین با سامانه پارازیت افکنی، توان بالایی برای پنهان شدن از دید رادارهای دشمن دارند.  

روسیه تاکنون فقط به چین جنگنده های سوخو – ۳۵ فروخته است.
کد مطلب : ۱۱۳۷۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.