۰

استقلال – الاهلی؛ تقابل بهترین‌های ایران و امارات!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹
به گزارش عصر تعادل،تیم های استقلال و الاهلی فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در دوبی به مصاف یکدیگر می روند. این دیدار در حالی پیگیری خواهد شد که تیم استقلال بهترین خط حمله لیگ ایران با 34 گل زده و الاهلی نیز بهترین خط دفاعی لیگ امارات با تنها 12 گل خورده را در اختیار دارد. 

شاگردان منصوریان که در هفته های اخیر به آمادگی ایده آل رسیده اند در 5 بازی اخیر خود توانسته اند 14 گل به ثمر برسانند  و4 گل نیز دریافت کرده اند. شاگردان اولاریوی رومانیایی نیز در 5 دیدار آخر خود، 12 گل وارد دروازه حریفان کرده و 4 گل نیز دریافت کرده اند، با این تفاوت که تیم استقلال 5 دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، اما در کارنامه تیم الاهلی یک شکست در برابر العین نیز مشاهده می شود. 

گفتنی است علیرغم آنکه تیم استقلال بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد اما حریف اماراتی گل های بیشتر و در دیدارهای کمتری به ثمر رسانده است. آبی ها به طور متوسط در هر دیدار 1.5 گل به ثمر رسانده که این امار برای حریفشان 2.05 گل در هر دیدار می رسد. الاهلی در 19 هفته سپری شده از لیگ امارات توانسته 39 گل وارد دروازه حریفان کند. 

تیم الاهلی در رتبه دوم رقابت های لیگ برتر امارات قرار دارد و این در حالی است که عملکرد فوق العاده تیم الجزیره آنها را از صدر جدول دور نگه داشته است.
کد مطلب : ۱۱۳۷۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.