۰

​بادامکی: برای بقا باید از بازی خانگی امتیاز بگیریم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۴
به گزارش عصر تعادل، حسین بادامکی درباره تاخیر بازی‌شان با تراکتورسازی گفت: باتوجه به شرایطی بد آب‌وهوایی مشهد و زمین ثامن امکان برگزاری این بازی وجود نداشت که در نهایت از سوی مسئولین سازمان لیگ اجازه بازی صادر نشد. 

او درباره اینکه آیا باتوجه به نتایجی که بدی تا به اینجای کار گرفته‌اند می‌توانند از سد تراکتورسازی گذر کنند می‌گوید: فوتبال است و هر تیمی که بیشتر زحمت بکشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند پیروز میدان خواهد بود. اینکه کجای جدول قرار دارید مطرح نیست بلکه ارائه بازی خوب و جنگنده و استفاده از موقعیت‌ها می‌تواند تیم را برنده میدان کند. بچه‌های ما برای رویارویی با تراکتورسازی انگیزه بسیار بالایی داشتند که خب زمین نامناسب علت اصلی برگزار نشدن این بازی شد و باید طی این چند روز روحیه خوبمان را برای رویارویی‌مان با تبریزی‌ها حفظ کنیم. 

وی درباره علت عدم نتیجه‌گیری‌شان و اینکه آیا تنها قضاوت داوری در آن تاثیرگذار بوده است گفت: طبیعی است تیمی که مشکلات زیاد داشته باشد چه در نتیجه‌گیری و شرایط بد تیمی همیشه چنین اتفاقاتی حول و حوش‌اش رخ می‌دهد. بدشانسی ماست یا هر چیزی که می‌توان اسم روی آن گذاشت، همه و همه دست به دست هم داد تا سیاه‌جامگان نتواند نتیجه بگیرد. داوری در چند بازی اخیر بی‌تاثیر نبوده اما عوامل زیادی در یک تیم و نتیجه گیری‌شان دخیل است. شاید نبود زمین مناسب برای تمرین هم یکی دیگر از عوامل باشد.

بادامکی در پایان افزود: ما باید از بازی‌های خانگی‌مان حداقل استفاده را ببریم، فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم فقط باید تلاش کنیم و اگر امتیاز از دست بدهیم اوضاع بدتر و در نهایت امیدهایمان کمرنگ‌تر می شود.
کد مطلب : ۱۱۳۷۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.