باند گردوهای قاچاق متلاشی شد

1 اسفند 1395 ساعت 22:11

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند 7 نفره قاچاق خشکبار و کشف بیش از 22 تن گردو به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.


به گزارش عصرتعادل، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند 7 نفره قاچاق خشکبار و کشف بیش از 22 تن گردو به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

 
 
سردار محسن خانچرلی گفت:با بدست آوردن اخبار و اطلاعات مشترک پلیس غرب استان تهران و معاونت ترانزیت گمرک ایران مبني بر اینکه یک دستگاه  تریلی حامل مغز گردو از گمرک سرخس بارگیری و قصد خروج از کشور را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدند متهمان قصد فک پلمب و دپوی محصولات خشکبار در شهرستان  اسلامشهر را دارند.

سردار خانچرلی بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی پس از شناسائی محل دپوی محصولات خشکبار در شهرستان اسلامشهر بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی متهمان را حین فک پلمب گمرکی و در حال تخلیه محصولات خشکبار  دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به جزئیات دستگیری متهمان، تصریح کرد:ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و هفت عضو این باند را دستگیر کرده و در این راستا خودرو های تریلی حامل 22 تن بار گردو را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است ،خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی با قرار های صادره روانه زندان شدند.


کد مطلب: 113822

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/113822/باند-گردوهای-قاچاق-متلاشی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir