۰

شیرکوند: چرا داوران باید به سمت سایپا غش کنند؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۴
به گزارش عصر تعادل، لیبروی تیم سایپا با انتقاد از داوری بازی دو تیم صالحین و سایپا در لیگ برتر والیبال، ادعا کرد: چرا داوران باید به سمت تیم حریف غش کنند و به راحتی سر ما در این بازی را ببرند.
 
احسن‌الله شیرکوند بعد از شکست تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال برابر سایپا ادعا کرد: چرا داوران باید به سمت سایپا غش کنند؟ چون ما پول نداریم؟ چرا در بازی در برابر سایپا در تهران ویدئو چک نداشتیم؟ داور در این بازی فوق‌العاده ضعیف کار کرد و باعث شد ما بازی را ببازیم.
 
لیبروی تیم صالحین ورامین گفت: داور به ضرر تیم ما حدود 7 خطا گرفت و سه کارت قرمز را هم به بازیکنان ما داد. چرا هیچ یک از این خطاها برای سایپا گرفته نشد؟ زمانی که اسم آقای عابدزاده و برخی داوران به میان می‌آید، معلوم می‌شود که داوری چگونه است.
 
او ادامه داد: بازیکن حریف کاملا در تور افتاده بود اما بازی ادامه پیدا کرد و داور خطا نگرفت. آیا این ورزش است؟ آیا این والیبال بود؟
 
شیرکوند با بیان اینکه چون تیم صالحین پول ندارد این ناداوری‌ها علیه‌شان صورت می‌گیرد گفت: یک تیم 20 میلیارد هزینه می‌کند و یک بازیکن 2 میلیارد پول می‌گیرد  اما تماشاگر ندارند. آن وقت مسئولان ما جلوی دیگران دست دراز می‌کنند تا برای تیم پول بگیرند اما به همین راحتی سرمان را می‌برند چون پول نداریم. هدف ورزش رضایت مردم است نه رضایت تماشاگران پولی و تیمی که هیچ پشتوانه‌ای ندارد.
کد مطلب : ۱۱۳۸۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.