۰

یواخیم لوو توانایی گوتسه نامحدود است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۲
به گزارش عصر تعادل، یواخیم لوو برای چندمین بار در ماه های اخیر از ماریو گوتسه حمایت کرد و سرمربی تیم ملی آلمان می گوید امیدوار است که گوتسه دوباره فرم گذشته خود را باز یابد.
 
لوو: توانایی‌های گوتسه نامحدود است
 
ماریو گوتسه هافبک ۲۴ ساله باشگاه دورتموند روزهای سختی را در این تیم سپری می کند. گوتسه در سال جدید میلادی خیلی کم برای دورتموند به میدان بوده و در بازی هایی که مصدوم نبوده به صورت دائم روی نیمکت نشسته است. یواخیم لوو در مصاحبه با کیکر درباره وضعیت ماریو گوتسه گفت:
 
ماریو می تواند اختلاف ها را رقم بزند. او یک مهاجم کلاسیک نیست اما یک تمام کننده است. ماریو مقابل تیم های ملی بزرگ جهان گلزنی کرده است، همانند برزیل و آرژانتین. او استعداد گلزنی در سطوح و رقابت های بالا را دارد، توانایی که دیگران ندارند و این دلیل آن است که من همیشه او را انتخاب می کنم. حتی زمانی که او در تیم باشگاهی اش فرم خوبی نداشته باشد می دانم که با ما چه عملکردی خواهد داشت. او بیش از حد کنجکاو است. برای او به دست آوردن مجدد آسودگی و موفقیت های جدید در شروع جدیدش در دورتموند را آرزو می کنم.
کد مطلب : ۱۱۳۸۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.