۰

طنز؛ سبد کالا رو کی داده وکی گرفته؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶
فریور خراباتی:اینکه ما هنوز با روش‌های سنتی شرایط اقتصادی را مدیریت می‌کنیم انصافا اتفاقی است که باید از آن تقدیر به عمل بیاوریم (آن هم به صورت مبسوط!). قضیه سبد کالا را که خاطرتان هست؟ دوستان محبت کرده‌اند و نام آن را به «بسته امنیت غذایی» تغییر داده‌اند که وجدانا کار دشواری هم هست.حال به صورت غیررسمی اعلام شده تعدادی از کسانی که در دوره‌های قبل این بسته را دریافت کرده و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هم هستند (دقیقا کدام کسان؟ اصلا سبد کالا را چه کسی گرفته؟ ما که زیر دست و پا له شدیم فقط و عربده کشیدیم) در دوره جدید از فهرست دریافت‌کنندگان این بسته‌های ناچیز حذف شده‌اند (یعنی باز هم ما!).یعنی دولت محبت کرده و برای خودش می‌برد و می‌دوزد. اما از آنجایی که ما دست به تکذیبمان خوب است، محبت کرده‌اند و این موضوع را تکذیب کرده‌ و گفته‌اند: «این فهرست نسبت به دوره قبل هیچ تغییری نکرده است»، که بر این اساس؛
 
الف- تعداد نیازمندها همان تعداد است،
 
ب- تعداد نیازمندان بیشتر شده باشد، کمتر نشده است،
 
ج- مگر اینکه نیازمندان خودشان بگویند نیازمند نیستند تا ما بی‌خیال شویم،
 
د- بر اساس آمار ما بیش از هشتاد میلیون نفر یارانه‌بگیر داریم،
 
در نتیجه تعداد فقرا از تعداد جمعیت کشور بیشتر است.به همین دلیل بنده توصیه می‌کنم ما خط صادرات فقرا را احداث کنیم! همچنین بنده از دولت یازدهم درخواست می‌کنم هرچه زودتر تکلیف مردم و آب و هوا را مشخص کند. آخر این چه وضعیت آب و هوایی است که ما داریم؟ این وسط هم یک عده از سیل و آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند. بالاخره تکلیف ما با آب و هوا چه می‌شود؟ دوره احمدی‌نژاد کِی اینطوری بود؟
کد مطلب : ۱۱۳۹۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.