۰
شریعتی با اشاره به تاخیر در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری:

روند جذب سرمایه‌گذار در خوزستان نباید کند باشد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۲
به گزارش عصرتعادل،غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد حمایت و جذب سرمایه گذاری خوزستان که امروز، یکم اسفند ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بعضی دستگاه های مجری که باید مجوزهایی را به سرمایه گذاران بدهند، بنا به دلایلی این مجوزات را با تاخیر صادر می کنند و در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند.
وی افزود: تاخیر در روند صدور مجوزها توسط برخی از دستگاه‌های مجری استان باعث می‌شود که روند سرمایه‌گذاری در استان آنطور که باید نباشد و به کندی پیش برود.
شریعتی تصریح کرد: شاید این کندی در روند جذب سرمایه‌گذار در کل کشور باشد اما استان خوزستان این کندی را بر نمی‌تابد و نمی‌پذیرد که سرمایه‌گذاران با این سختی‌ها و مشکلات وارد استان شوند.
وی گفت: این وضعیت نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و اکنون از 25 مجوزی که با آن‌ها موافقت اولیه شده است، 15 مورد به صدور مجوز انجامیده است و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌گیرد سایر موارد نیز منجر به صدور مجوز شود.
شریعتی عنوان کرد: اکنون نیز برای طرح هایی که برای دریافت مجوز دچار مشکل هستند، تصمیم‌گیری‌هایی شد تا برای چهار مورد از آن‌ها هرچه سریعتر و تا پیش از پایان سال اقداماتی انجام گیرد و برای سایر طرح‌ها نیز باید تلاش انجام گیرد که تا پیش از پایان سال شاهد دریافت مجوز و عملیات اجرایی آن‌ها باشیم.
وی در خصوص عدم حضور برخی از مدیران استان در این جلسه گفت: برخی از مدیران به دلیل اینکه این جلسه با جلسه مهم کمیسیون زیربنایی استان تداخل داشت در جلسه جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری حضور پیدا نکردند و این مساله به معنای بی توجهی آن‌ها نیست.
شریعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم که معاونین به شکلی هماهنگ باشند تا جلساتی که برگزار می‌شود با هم تداخل نداشته باشند و مدیران بتوانند در همه جلسات حضور پیدا کنند.
انتهای پیام
کد مطلب : ۱۱۳۹۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.