۰

شهرک کارگاهی محصولات کنجدی اردکان در انتظار گازرسانی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶
به گزارش عصرتعادل، «سید مسعود عظیمی» افزود: یکی از کمبودهای زیرساختی که این مجتمع کارگاهی با وجود استقرار حدود 70 تولیدکننده محصولات ارده و حلوا با آن مواجه است، نبود ایستگاه TBS گاز است.
وی ادامه داد: کار ساخت و زیرسازی این مجتمع در دو سال اخیر دارای پیشرفت مناسبی بوده است و کلیه امکانات زیربنایی اولیه از جمله ایجاد شبکه گاز با همکاری خود واحدهای صنعتی و ادارات ذیربط تامین شده است.
عظیمی عنوان کرد: با توجه به این که تعداد زیادی از این واحدهای صنفی و تولیدی آماده بهره‌برداری و آغاز تولید هستند، تامین گاز این مجتمع ضروری است که همکاری و تعامل بیشتر شرکت گاز استان را می‌طلبد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به تاکید بر رفع این مشکل در نشست هیئت مدیره شهرک صنعتی اردکان که با حضور «هادی مقیمی» فرماندار اردکان برگزار شد، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره پس از این نشست نیز با حضور در واحد تولیدی برسام که از تولیدکنندگان انواع فراورده‌های کنجدی است، با مراحل تولید صنعتی این فراورده‌های غذایی آشنا شدند.
کد مطلب : ۱۱۳۹۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.