۰

طاهری: خرد جمعی در سپاهان تصمیم‌گیری می‌کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱
به گزارش عصر تعادل،محسن طاهری در مورد شائبه تغییرات در باشگاه سپاهان گفت: در خصوص هر گونه تغییرات در سپاهان هیأت مدیره تصمیم‌گیری می‌کند و مطمئناً در این زمینه خرد جمعی را حاکم می‌کنیم. بر همین اساس قرار است هفته آینده طی روزهای اول هفته جلسه‌ای را برگزار کرده و در مورد همه زمینه‌ها به صحبت بپردازیم و شاید این موضوع هم مورد بحث باشد. 

وی در مورد اینکه آیا بعد از شکست از پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی سپاهان جریمه نخواهند شد، گفت: هیچ کسی را جریمه نکرده‌ایم. هر چند که ما آئین‌نامه پاداش و جرائم را در باشگاه از مدت‌ها پیش مصوب کردیم و طبق همین آئین‌نامه موارد مختلف را اعمال می‌کنیم.

طاهری یادآور شد: پس از 3 روز تعطیلی تمرین سپاهان از امروز آغاز شد و ویسی در تمرین امروز حضور داشت و بازیکنان را زیر نظر گرفت. البته من خیلی در تمرینات حاضر نمی‌شوم و از جزئیات تمرین که چه بازیکنانی بودند یا نبودند خبر ندارم.

مدیرعامل سپاهان با آرزوی موفقیت برای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای هر 4 تیم کشورمان در این رقابت‌ها به خصوص ذوب‌آهن اصفهان که از همشهریان ما محسوب می‌شوند از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم‌های ایرانی موفق باشند تا به امتیازات رنکینگ فنی ایران در آسیا اضافه شده و بتوانیم سهمیه‌های خود راحفظ کنیم.

طاهری در پایان درباره اینکه شنیده می‌شود قرار است ویسی در روز دربی اصفهان از سپاهان خداحافظی کند، گفت: اصلا چنین صحبتی نداشتیم و نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید. به هیچ وجه چنین بحثی نبوده و نه خود ویسی آن را مطرح کرده و نه ما تصمیم گرفتیم. در این مورد هیچ تصمیمی گرفته نشده که به طور مثال اگر سپاهان ببازد ویسی برود یا سپاهان برود، ویسی بماند هنوز در مورد این موارد صحبت یا تصمیم‌گیری نشده است.
کد مطلب : ۱۱۳۹۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.