۰

دو معادله و سه مجهول در سمت راست استقلال

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۴
به گزارش عصرت عادل، بازگشت وریا غفوری به تمرینات استقلال در روزهای گذشته برای منصوریان و آبی ها بهترین اتفاق ممکن بوده است. غفوری که در این فصل با وجود مصدومیت های جسته و گریخته یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار ترکیب آبی پوشان بوده، در دیدار با السد دچار مصدومیت جزئی شد تا نبرد با پرسپولیس و ذوب آهن را از دست بدهد.

غفوری اما بعد از دیدار با ذوب آهن در تمرینات استقلال حاضر شد و بدون مشکل در تمامی مراحل تمرین استقلال حضور داشت تا در آستانه بازی آسیایی استقلال برابر الاهلی منصوریان حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کند.

با بازگشت غفوری و حضور حیدری آماده منصوریان احتمالا در دیدار با الاهلی بر خلاف دیدارهای ابتدای فصل، یکی از این دو بازیکن را در زمین می گذارد و بهنام برازی همچنان بال راست استقلال در زمین خواهد بود. با این وجود به نظر می رسد شانس غفوری برای حضور در زمین بیشتر از حیدری باشد و سرمربی استقلال در این دیدار کاپیتان دوم آبی ها را نیمکت نشین خواهد کرد تا سمت راست آبی ها با حضور برزای و غفوری برابر الاهلی به میدان برود.
کد مطلب : ۱۱۳۹۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.