۰
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران:

آخرین وضعیت عرضه اقلام پرمصرف شب عید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۹
به گزارش عصرتعادل،علی اشرف منصوری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند تأمین میوه شب عید اظهار داشت: میوه تنظیم بازار در دو مرحله توزیع می‌شود . یک بخش آن براساس ستاد تنظیم بازار ویژه شب عید از ۲۰ اسفند ماه و بخش دیگر طی چند روز آتی جهت جلوگیری از رشد قیمت‌ها و تأثیر گذاری در بازار در میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد.
 
وی افزود: روند تامین میوه شب عید مطابق با برنامه‌های پیش بینی شده کمیسیون تنظیم بازار استان تهران است که با این وجود مشکلی در این زمینه رخ نخواهد داد.
 
منصوری در خصوص وضعیت کیفیت میوه‌های ذخیره‌سازی در سردخانه‌ها گفت: پرتقال‌های ذخیره‌سازی شده از سوی سازمان تعاون روستایی با کیفیت و عاری از سرمازدگی و به تبع قیمت آن کمتر از بازار است.
 
به گفته وی قیمت‌ها براساس اعلام سازمان صنعت و معدن و ستاد تنظیم بازار خواهد بود.
 
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص وضعیت ذخیره سازی برنج و شکر شب عید ادامه داد: محدودیتی در عرضه برنج و شکر تنظیم بازار شب عید از سوی فروشگاه‌ها و تعاونی‌های زنجیره‌ای وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود که با عرضه برنج و شکر از سوی شرکت بازرگانی دولتی و توزیع اقلام پروتئینی از سوی شرکت پشتیبانی قیمت‌ها در بازار کاهش یابد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۱۳۹۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.