۰

برج 19 طبقه تهران سوخت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۵
به گزارش عصرتعادل، با تماس کارگران یک ساختمان نیمه‌کاره و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 36 و 61 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت 11:37 ظهر امروز به خیابان ازگل، خیابان توانبخشی رهسپار شدند.

رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در یک ساختمان نیمه کاره 19 طبقه، یک انباری حدوداً 7 مترمربعی در طبقه اول مملو از تجهیزات ساختمانی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی محوطه و طبقات کارگاه ساختمانی را فراگرفته بود.

وی در ادامه افزود: نیروهای عملیاتی پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و دستگاه‌های تنفسی خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این معاون منطقه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور به موقع خود از سرایت شعله‌های آتش به قسمت‌های دیگر کارگاه ساختمانی جلوگیری کردند و پس از ایمن‌سازی و تخلیه اجناس سوخته، محل حادثه را تحویل مسئولان کارگاه ساختمانی دادند.
کد مطلب : ۱۱۴۰۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.