۰

اشمیت: اتلتیکو مادرید بی‌رحمانه ما را جریمه کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۹
به گزارش عصر تعادل،روگر اشمیت می گوید اتلتیکو مادرید یکی از بهترین تیم های سه سال اخیر اروپا بوده و درخشش این تیم در چند فصل گذشته در رقابت های اروپایی گواهی بر این ادعا است.
 
اشمیت: اتلتیکو مادرید بی‌رحمانه ما را جریمه کرد
 
 بایر لورکوزن در بازی رفت مقابل اتلتیکو مادرید متحمل شکستی سنگین شد و کار تیم روگر اشمیت در بازی برگشت برای جبران نتیجه سخت و نشدنی به نظر می رسد. در حالی که نیمه اول بازی با نتیجه ۲-۰ به نفع اتلتیکو مادرید خاتمه یافته بود در آغاز نیمه دوم بلعربی یکی از گل های خورده را جبران کرد اما عملکرد ضعیف بازیکنان لورکوزن در کارهای دفاعی در پایان بازی نتیجه ۴-۲ را رقم زد.
 
اشمیت در کنفرانس خبری پایان بازی گفت:
 
امروز دیدم که مقابل چه حریفی بازی کردیم. اتلتیکو بی جهت در ۳ سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان نرسیده است، اما در این بازی تیم ما در بهترین فرم خود نبود. در نیمه اول بازی اشتباهات ساده ای را مرتکب شدیم و بازی را برای خود دشوار کردیم. در بین دو نیمه روح مبارزه و جنگندگی را به تیم برگرداندیم. در کل اتلتیکو ما را به خاطر اشتباهات مکرر بی رحمانه مجازات کرد. 
کد مطلب : ۱۱۴۲۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.