۰

نیازمندی‌های موفقیت در آسیا

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳
به گزارش عصر تعادل،نمایندگان فوتبال ایران با یک برد، دو تساوی و یک شکست هفته اول مسابقات جام باشگاه های آسیا را سپری کردند. پیروزی قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران غیر قابل پیش بینی بودن و متفاوت بودن شرایط این رقابت ها را نشان می دهد. با این حال هریک از نمایندگان فوتبال کشورمان برای موفقیت در قاره کهن نیازمند رعایت یک نکته کلیدی است.
 
به خوزستانی ها کمک کنیم
 
 
خوزستانی ها اگرهوای سالم برای تنفس کردن داشته باشند می توانند کارهای بزرگی مانند کسب اولین و تنها پیروزی در روز اول جام باشگاه های آسیا انجام دهند. آنها بلدند چطور با دست خالی و جانفشانی باعث افتخار شوند اما اگر به آنها کمک نشود با دست بسته زمین گیر خواهند شد.
 
 
باور داشته باشیم همین حالا وقت کمک کردن به آنهاست. شاگردان پورموسوی می توانند نماینده ما در مراحل حذفی جام باشگاه ها باشند به شرط آنکه همین حالا به وضعیت آنها رسیدگی شود.
 
صبر
 
 
جوانان استقلال منصوریان شایستگی خود را به همه ثابت کرده اند. برای باور کردن آنها دیگر لازم نیست از بین بردن حسرت های چند ساله و برآورده کردن رویاهای همیشگی را هم از آنها خواست. به آنها فرصت بدهیم و برایشان صبر کنیم، بدون آنکه توقع بی جایی از پسران آبی داشته باشیم. آن وقت است که می توان کاری کرد که در آسیا هم از بازی شاگردان منصوریان لذت برد.
 
 
به جوانان استقلال باور داشته باشیم، آنها می توانند از پس هر تیمی برآیند به شرط آنکه باتجربه تر عمل کنند. برای کسب تجربه هم چاره ای جز تحمل گذر زمان نیست.
 
حفظ
 
 
تیم ملی مربی دارد. فدراسیون باید خیال کی روش را راحت کند که او را تا پایان جام جهانی و حتی جام ملت ها می خواهد. به او بهانه ای برای بدخلقی ندهد. آن وقت است که می شود تمرکز و ثبات پرسپولیس و البته برانکو را برای سرخپوشان پایتخت حفظ کرد و کیست که نداند ماندن برانکو یعنی تداوم روزهای خوب و خوش پرسپولیس.
 
 
وقتی سرمربی تیم بزرگ، پرافتخار و ثروتمند الهلال که به واسطه بازی نکردن در آزادی سرمست و خوشنود است، تساوی برابر شاگردان برانکو را موفقیت می داند و او را راضی می کند پس باید باور کنیم این پرسپولیس پر امیدترین تیم تاریخ باشگاه است به شرط آنکه ارکان اصلی این تیم حفظ شود. به خصوص مرد همه کاره نیمکت؛ مستر برانکو.
 
حمایت
 
 
نام، سابقه و ثبات ذوب آهن، آنها را در سطح قاره هم به حریفی قابل احترام، سرسخت و پرامید کرده است. سبز و سفیدهای نصف جهان، آخرین تیم ایرانی راه یافته به فینال جام باشگاه های آسیا هیچ چیزی برای قدرت نمایی در قاره کهن کم ندارد. تنها کافی است از آنها حمایت شود. حمایت همه جانبه از جانب مسئولان برای آرامش و تقویت همه جانبه تیم و البته حمایت هواداران اصفهانی که جمع کردن امتیازات خانگی ذوبی ها در گرو حمایت آنهاست.
 
 
باور داشته باشیم حسینی و شاگردانش اگر حمایت شوند می توانند در آسیا بدرخشند، فراموش نکنید آنها رجب زاده دارند!
کد مطلب : ۱۱۴۳۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.