۰

«اد هریس» از غافل‌گیری Westworld می‌‌گوید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸
به گزارش عصر تعادل، اد هریس، بازیگر معروف هالیوودی که در سریال پر طرفدار و پر سر و صدای «وست‌ورلد» (Westworld) در نقش شخصیت «مرد سیاه‌پوش» (The Man in Black) ظاهر شده بود، به‌تازگی در گفت‌و‌گوی جدید خود با سایت The Telegraph از غافل‌گیری بزرگی که در قسمت پایانی فصل اول سریال اتفاق افتاده، گفته است.
 
بازیگر شخصیت «مرد سیاه‌پوش» سریال Westworld از غافل‌گیری بزرگ فصل اول می‌‌گوید
 
چند ماهی می‌شود که فصل اول سریال وسترن شبکه HBO، یعنی سریال «وست‌ورلد» به پایان رسیده است و پس از این همه مدت، باز هم بحث و جدل در مورد این سریال وجود دارد. Westworld با ۱۰ قسمت طوفانی مهمان خانه‌هایمان شد و پس از ایجاد و حل سوالات مختلف، در قسمت پایانی‌اش که طولانی‌تر از قسمت‌های دیگر بود، سوالات بزرگی را در ذهن‌مان ایجاد کرد. از این‌ها گذشته، «وست‌ورلد» در خود رازهای بزرگی داشت که یکی پس از دیگری بر ملا شدند و یکی از آن‌ها مربوط به شخصیت «مرد سیاه‌پوش» می‌شد.

ادامه این خبر، دارای محتوای لو دهنده برای سریال Westworld است

یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که در سریال «وست‌ورلد» افتاد، این بود که نهایتا در قسمت آخر فصل اول فهمیدیم سریال در بیش از یک خط زمانی روایت می‌شود. قسمت آخر مشخص کرد که The Man in Black (که توسط اد هریس بازی می‌شد) فقط یک قاتل بی‌هدف نیست که در دنیای «وست‌ورلد» پرسه بزند و اندرویدکُشی کند؛ یکی از جالب‌ترین چیزهایی که در قسمت آخر فهمیدیم، این بود که «مرد سیاه‌پوش» در حقیقت همان ویلیام (با بازی جیمی سیمپسون) است، اما در آینده. به همین ترتیب بود که تئوری روایت شدن Westworld در بیش از یک خط زمانی، به‌ راحتی اثبات شد.

با وجود این‌که این اتفاق، به نحوی در دسته بزرگ‌ترین اتفاقات موجود در سریال قرار می‌گیرد، اما جالب است بدانید که خود اد هریس تا هفته‌ها پس از آغاز رسمی فیلمبرداری قسمت‌های سریال، از آینده شخصیت خودش خبر نداشت. اد هریس در گفت‌و‌گوی جذاب با سایت The Telegraph گفت:

برملا شدن راز بزرگ آخر سریال آن‌چنان هم که فکرش را می‌کنید برایم تکان‌دهنده نبود؛ این اتفاق به من این حس را منتقل می‌کرد که «هی بچه‌ها ممنون که این راز رو گفتید».

نسخه جوان‌تر «مرد سیاه‌پوش»، یعنی ویلیام هم اخیرا در این مورد صحبت کرده بود و در میان صحبت‌هایش، او نیز اعلام کرده بود که وقتی به سریال ملحق شده، از این راز بزرگ خبر نداشته است. اما پس از گذر مدت‌ها و به علت تغییرات ریزی که روی چهره او ایجاد می‌شده، کم‌کم متوجه ماجرا شده است:

حس من این‌گونه بود که «چرا اونا باید ابروهای منو تغییر بدن؟! چرا تو این جهان این کارو می‌کنن؟» و همین موقع بود که من در فکر فرو رفتم و فهمیدم که این اتفاقات، دارد مرا تبدیل به فرد دیگری می‌کند.

به دلیل استقبال بی‌سابقه مردم از فصل اول Westworld، سازندگان این سریال را برای فصل دوم هم تمدید کردند که البته طبق اخبار منتشر شده، متاسفانه فصل دوم تا اواخر ۲۰۱۷ یا نهایتا اوایل ۲۰۱۸ پخش نخواهد شد. به‌تازگی جیمی سیمپسون، یکی از کلیدی‌ترین بازیگران فصل اول، از احتمالات حضور خود در فصل دوم گفته است که از شما دعوت می‌کنیم با مراجعه به این لینک، خبر مربوطه را مطالعه کنید. جالب است بدانید که مدتی پیش اعلام شد سریال Westworld از لحاظ تعداد بیننده با پشت سر گذاشتن Game of Thrones، رکوردشکنی کرده است. در ضمن گفتنی است که نویسنده‌ی سریال Westworld، به نگارش داستان بازی The Last of Us: Part 2 می‌پردازد.
کد مطلب : ۱۱۴۳۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.