۰

سارقی با کفش‌های قرمز

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱
به گزارش عصر تعادل، جلسه رسیدگی به پرونده زن متهم به آدم‌ربایی و سرقت که شاکی او را از روی کفش‌های قرمز‌ش شناسایی کرد، روز گذشته برگزار شد.
 
شهریور سال جاری زن و مرد جوانی به مأموران پلیس مراجعه کرده و در گزارشی اعلام کردند فرزند شش‌ساله‌شان گم شده ‌است.
 
آنها به مأموران آگاهی گفتند دخترشان، نرگس، چندساعتی است که مفقود شده و آخرین بار یکی از همسایه‌ها زنی با کفش‌های قرمز را دیده که نرگس را سوار تاکسی کرده و او را با خود برده‌ است.مأموران پس از شنیدن این خبر به‌سرعت کار خود را برای پیداکردن نرگس آغاز کردند. ساعاتی بعد، مأموران کلانتری ١٤٢ اعلام کردند فردی دختری با مشخصات نرگس را به کلانتری آورده است. نرگس به مأموران گفت: زنی که کفش قرمزرنگ داشت من را دزدید و به پارکی برد. وقتی رسیدیم، گوشواره‌های من را از گوشم در‌آورد و من را در پارک ول کرد. نمی‌دانستم چطور باید به خانه برگردم، گریه کردم. زنی من را پیدا کرد و پیش پلیس آورد. با توجه به گفته‌های دختربچه شش‌ساله، مأموران نسبت به زنی ٤٨ ساله که سابقه سرقت نیز داشت مشکوک شدند.
 
این زن قبلا در همان مکان سرقت مشابهی را انجام داده بود بنابراین متهم احضار و برای بازجویی به اداره آگاهی برده‌ شد. نرگس پس از دیدن الهام، خیلی زود او را از روی کفش‌های قرمزش شناسایی کرد و به مأموران گفت این همان زنی است که من را به‌زور با خود برد و گوشواره‌هایم را درآورد. به‌این‌ترتیب با توجه به گفته‌های نرگس و اعتراف الهام و براساس مدارک موجود، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه هشت دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در ابتدا کیفرخواستی علیه متهم خوانده شد. در ادامه، نرگس در جایگاه ایستاد و گفت: سرقت را قبول دارم، اما من آدم‌ربایی نکردم. با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای تصمیم‌گیری درخصوص این پرونده وارد شور شدند.
کد مطلب : ۱۱۴۴۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.