۰

مشخصات دو چیپست جدید شیائومی منتشر شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹
به گزارش عصر تعادل، باخبر شدیم شیائومی دست همت به کمر خویش زده است و اقدام به ساخت چیپست‌های موبایل نموده است، اکنون نیز شاهد انتشار مشخصات دو چیپست موبایل Pinecone شیائومی هستیم.
 
 مشخصات دو چیپست Pinecone شیائومی منتشر شد

اگر خاطر شما باشد، چند روز پیش گفتیم که شیائومی این ماه چیپست موبایلی خود را با نام Pinecone معرفی خواهد کرد، در این خبر اشاره‌ای به تولید دو چیپست موبایل از جانب شیائومی کردیم اما صحبتی از مشخصات سخت‌افزاری و توان این چیپست‌ها به میان نیامد، اکنون باخبر شدیم مشخصات دو چیپست Pinecone شیائومی منتشر شده است.

این دو چیپست جدید که اولین تجربه شیائومی در ساخت چیپست‌های موبایل به حساب می‌آید قرار است در هفته آینده رسما از جانب شیائومی رونمایی شود. ظاهرا این چیپست‌های جدید را در بازار با نام‌های V670 و V970 خواهیم شناخت.
 
 مشخصات دو چیپست Pinecone شیائومی منتشر شد

همان‌گونه که از نام چیپست V970 پیداست با چیپستی قوی‌تر طرف هستیم، جالب است بدانید گفته می‌شود وظیفه ساخت این چیپست برعهده سامسونگ است و در آن از معماری ۱۰ نانومتری استفاده خواهد شد. چیپست V970 شیائومی هشت هسته خواهد داشت و چهار هسته‌ آن از نوع Cortex-A73 می‌باشد، چهار هسته دیگر چیپست V970 نیز از نوع A53 است. وظیفه پردازش‌های گرافیکی این چیپست را نیز شیائومی بر عهده چیپست گرافیکی مالی Mali-G71 MP12 گذاشته است.

از طرف دیگر در چیپست V670 شاهد حضور فناوری معماری ۲۸ نانومتری هستیم، این چیپست‌ نیز از هشت هسته Cortex-A53 بهره می‌برد که در فرکانس‌های متفاوتی کار می‌کنند. در این چیپست وظیفه پردازش گرافیکی را چیپست Mali-T860 MP2 بر عهده گرفته است.

در حال حاضر به غیر از این موارد، اطلاعات دیگری از چیپست‌های V970 و V670 شیائومی در دست نیست، انتظار می‌رود یکی از این چیپست‌های جدید را در گوشی در دست ساخت شیائومی Mi 5c شاهد باشیم با این حساب باید صبر کرد و دید چیپست‌های جدید شیائومی در عمل چگونه آزمایش پس خواهند داد.
کد مطلب : ۱۱۴۵۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.