۰

انتشار تصویری از فیلم «نگهبانان کهکشان 2»

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱
به گزارش عصر تعادل، با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲»، مارول سعی دارد با منتشر کردن اطلاعات و تصاویری از فیلم، طرفداران را هیجان شده نگه دارد. در میان افنجارهای بزرگ، صحنه‌های خنده‌دار و فضای جالب فیلم اول، چیزی طرفداران بیش از هر چیزی دوست داشتند خود نگهبانان بودند و ما قرار است برای بار دیگر آن‌ها را در دنباله‌ی نگهبانان کهکشان مشاهده کنیم که باید با چالش‌های جدیدی بر سر راه خود مقابله کنند و بار دیگر جهان را نجات دهند.
 
تصویری از Guardians of the Galaxy 2 منتشر شد

جاناتان شوارتز (Jonathan Schwartz)، تهیه کننده‌ی اجرایی نگهبانان کهکشان، بیان کرده است که در اوایل فیلم دوم، تیم نگهبانان از هم جدا شده و بسیاری در دقایق فیلم به این می‌پردازد که آن‌ها چگونه هم دیگر را پیدا خواهند کرد.

آخرین تصویر منتشر شده از نگهبانان کهکشان که شما می‌توانید آن را در پایین مشاهده کنید پیتر کوئیل (Peter Quill) یا همان استارلرد (Star-Lord) را با بازی کریس پرت (Chris Pratt) در کنار درکس (Drax) با بازی دیو باتیستا(Dave Bautista) می‌بینیم. این دو نفر که در دست خود سلاح‌های کشنده‌ای دارند به نظر آماده‌ی نبردی بزرگ می‌رسند.

پیتر کوئیل با چالش‌های زیادی Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» روبرو خواهد شد؛ همان طور که او تلاش می‌کند به رهبری بهتر برای گروهش تبدیل شود باید با عواقب دست زدن به اینفینیتی استون (Infinity Stone) مواجه شود و همچنین به دنبال پدر غیر زمینی خود نیز بگردد. کریس پرت با مجله‌ی امپایر (Empire) مصاحبه‌ای داشته است و در آن بیان مرده است که  GotG2 فقط نقاط مهم فیلم اول را از خود بازتاب می‌کند:

    شما می‌توانید انتظار تمامی چیزی‌هایی که در فیلم اول دوست داشتید را داشته باشید، ولی … نه بگذارید اینگونه بگویم؛ انتظار نداشته باشید که تمام چیزهایی که در فیلم اول دیدید را مشاهده کنید؛ اما مانند فیلم اول سرگرم و هیجان شده خواهید شد.
کد مطلب : ۱۱۴۵۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.