۰
لطیفی:

عملکرد منصوریان در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده بود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۴
به گزارش عصر تعادل،بازیکن اسبق استقلال گفت: عملکرد منصوریان در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده بود و باید از این جوانان حمایت شود.

علی لطیفی درباره عدم موفقیت مربیان داخلی گفت: امیدوارم مرغ همسایه برای ما غاز نباشد. البته در سالهای اخیر مربیان ما عملکرد خوبی داشتند اما اینکه کی‌روش برای فوتبال ما تعیین‌تکلیف می‌کند، مقصر خودمان هستیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند او مربی خوبی بوده است اما باید بپذیرد که ما هم از پشت کوه نیامده‌ایم و در تاریخ فوتبال‌مان بازیکنان بزرگی داشته‌ایم. در فوتبال اروپا مسائل سخت‌افزاری تعیین‌کننده است. امکانات حرف اول را می‌زند. تصور کی‌روش بر این است که اگر یک دلار بیشتر به او بدهند حتما می‌رود. اگر در ایران مانده است به دلیل این است که جای دیگری او را نمی‌خواهد. به هر حال او هم قواعد حرفه‌ای‌گری را رعایت می‌کند.

لطیفی گفت: به غیر از 30، 20 درصد بازیکنان خارجی، تمام بازیکنانی که به فوتبال ایران آمده‌اند پول رد و بدل شده است. چرا باید چنین اتفاقاتی رخ دهد؟ تیم ما صعود کرده است اما فیفا قرار است 6 امتیاز از پاس همدان کم کند آن هم برای بازیکنی که هیچ قراردادی با ما نداشته و جعل شده است که اینترپل هم جعل امضا را تأیید کرده است. اما فیفا می‌گوید چرا به این بازیکن پول داده‌اید؟

وی افزود: بازیکنانی با 10کیلو اضافه‌وزن توسط مربیان و مدیران فاسد به فوتبال ایران آمده‌اند که باید بازخواست شوند. خوشبختانه بیشتر بازیکنان ما سالم هستند. به نظرم باید در فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کنیم. البته باید مربیان فاسد را کنار بگذاریم و از مربیانی که بازیکنانی بزرگی بودند استفاده کنیم.

لطیفی درباره عملکرد استقلال در لیگ گفت: منصوریان در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده عمل کرده است و باید از این جوانان حمایت شود. امیدوارم در ادامه لیگ هم خوب پیش بروند. البته معتقدم حتی تیم‌های دوم استقلال و پرسپولیس هم می‌توانند مقابل خیلی از تیم‌های آسیا نتیجه بگیرند.

 
کد مطلب : ۱۱۴۵۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.