۰

سازنجیان: در جاکارتا حرف برای گفتن داریم

تاریخ انتشار
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹
به گزارش عصر تعادل، نجمه سازنجیان پس از صعود تیم ملی بانوان شمشیر بازی به جمع 16 تیم برتر دنیا اظهار کرد: با روندی که در پیش گرفته‌ایم می‌توانیم در رقابت‌های جاکارتای اندونزی حرف برای گفتن داشته باشیم.

اخیرا رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر در آتن یونان برگزار شد و  در مرحله تیمی رقابت ها، تیم ایران با ترکیب نجمه سازنجیان، پریماه برزگر، فائزه رفیعی و کیانا باقرزاده در بین 22 تیم حاضر در رقابت‌ها عنوان 16 را به دست آورد. آبان ماه سال جاری نیز پس از مدت ها تیم ملی شمشیربازی به رقابت‌های جام جهانی فرانسه اعزام شد.

نجمه سازنجیان در گفت و گو با ایسنا، درباره رقابت های جام جهانی آتن اظهار کرد: در بخش انفرادی رقابت های جام جهانی آتن من به همراه پریماه برزگر توانستیم از دور نخست رقابت های صعود و هر دو با حریفی از مجارستان بازی کردیم که من با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کردم. فائزه و کیانا نیز علی رغم اینکه با حریفان سختی روبرو بودند اما عملکرد خوبی داشتند.

او در ادامه درباره رقابت های بخش گروهی افزود: در بخش گروهی رقابت ها نیز توانستیم با شکست تیم کانادا در جمع 16تیم برتر دنیا قرار گیریم. و سپس با تیم قدرتمند فرانسه که تیم سوم جهان است رقابت داشتیم و بازی را واگذار کردیم. در پشت جدول نیز چند بازی را با تیم های خوب دنیا برگزار کردیم که تجربه بسیار فوق العاده ای برای ما بود.
سازنجیان با اشاره به رقابت های فرانسه خاطر نشان کرد: در آتن نتیجه بسیاری خوبی را نسبت به رقابت های جام جهانی فرانسه کسب کردیم و این شروع بسیار خوبی برای ادامه راه ما خواهد بود چرا که در آتن توانستیم علاوه بر اینکه در بخش انفرادی صعود داشته باشیم در بخش تیمی نیز در بین 16 تیم برتر دنیا قرار گرفتیم. در رقابت های تیمی فرانسه در رقابت بین  32 تیم نتیجه را واگذار کردیم.

ملی پوش سابریست در ادامه تصریح کرد: سطح هر دو جام جهانی فرانسه و آتن یکسان بود و تفاوتی با یکدیگر نداشتند و حتی شاید سطح رقابت های آتن سخت‌تر هم بود و قهرمانان بیش تری در آن حضور داشتند. هرچه بیش تر در میدان ها جهانی حضور داشته باشیم پیشرفت خواهیم کرد و در همین دو رقابت  جام جهانی نیز  پیشرفت خوبی را شاهد و نتایج خوبی کسب کردیم.

وی درباره اردوهای تیم ملی گفت: اردوهای ما به صورت منظم برگزار می‌شود و از باقرزاده به دلیل حمایت‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی که در بخش بانوان دارد تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم او را خوشحال کنیم.
سازنجیان در ادامه به رقابت‌های جاکارتای اندوزی امیدوار است و بیان کرد: فکر می‌کنم با این روندی که در پیش گرفته‌ایم می‌توانیم در رقابت های جاکارتای اندونزی حرف برای گفتن داشته باشیم.

ملی پوشان سابریست ایران پس از صعود به جمع 16 تیم برتر دنیا سلفی با ابتهاج محمد قهرمان جهان گرفتند که سازنجیان گفت: صحبت فنی با ابتهاج محمد نداشته ایم و تنها با او عکس گرفتیم ولی مطمئن هستم که آنها نیز متوجه پیشرفت و حضور  ما می شوند.
کد مطلب : ۱۱۴۶۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.