۰

اصلاحات ترافیکی در بزرگراه صدر و تونل نیایش

تاریخ انتشار
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
به گزارش عصرتعادل،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: 198 نقطه پر ترافیک شهر تهران شناسایی شده و با اصلاحات ترافیکی می توان تا حدودی از ترافیک این نقاط کاست.

مازیار حسینی گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با همکاری پلیس راهور در تلاش برای اجرای سیاست های انضباط شهری در پایتخت است.

وی افزود: در این راستا به دنبال این موضوع هستیم که با برخی اصلاحات هندسی، انضباط شهری را در تهران حکم فرما کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به شناسایی نقاط دارای اشکال در پایتخت تصریح کرد: در حال حاضر 198 نقطه شهر تهران که با اصلاحات ترافیکی، تا حدود زیادی ترافیک آنها برطرف می شود شناسایی شده و به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

حسینی ادامه داد: در مرحله نخست، قرار است در هر منطقه شهر تهران 3 نقطه اولویت دار شناسایی شده و در فاز نخست، مشکلات این نقاط با اصلاحات ترافیکی برطرف شود.

وی با بیان اینکه " اصلاحات ترافیکی با همکاری مستقیم پلیس انجام می شود" اظهارکرد: با حضور نیروهای پلیس بررسی ها در رابطه با اصلاحات ترافیکی انجام می شود و در مواردی اگر مجوز شورای ترافیک نیز باشد، مورد خاص به این شورا ارسال و بررسی ها در رابطه با آن انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر نتایج مثبت برخی از اصلاحات ترافیکی اعمال شده در شهر تهران خاطرنشان کرد: اصلاحات هندسی سبب کوتاه شدن زمان گذر خودروها شده و نمونه های این اصلاحات اکنون موفقیت آمیز بوده است.

وی تاکید کرد: نظم برقرار شده در بزرگراه صدر و تونل نیایش طی ساعت 7 تا 10 صبح و همچنین انضباط ایجاد شده در خیابان ولی عصر - تقاطع فاطمی در راستای اصلاح ترافیکی صورت گرفته بوده است.
کد مطلب : ۱۱۴۶۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.