۰

​افزایش حضور پلیس راهور در اطراف مراکز خرید

تاریخ انتشار
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
به گزارش عصر تعادل، رییس پلیس ترافیک شهری ناجا از افزایش حضور ماموران پلیس راهور در اطراف مراکز خرید خبر داد.

سرهنگ قاسمیان درباره طرح‌های ترافیکی پلیس در اطراف مراکز خرید و اماکن پرتجمع در روزهای پایانی سال اظهار کرد:‌ طبیعی است هرجا که با ازدحام جمعیت و افزایش مراجعه کنندگان روبه‌رو شویم، پلیس نیز به منظور نظم دهی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان حضور خواهد داشت و امسال نیز با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال وافزایش خریدهای نوروزی ماموران پلیس راهور حضور بیشتری در اطراف و محورهای منتهی به مراکز خرید خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هر جا که نیاز باشد، ماموران پلیس راهور در آن مستقر خواهند شد، ادامه داد: در حال حاضر گرچه شلوغی و حضور مردم در مراکز خرید افزایش داشته اما طبیعتا هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک شویم، حضور شهروندان در این مراکز نیز بیشتر خواهد شد، از این روز تعداد ماموران پلیس راهور نیز در روزهای پایانی سال افزایش بیشتری خواهد داشت.

قاسمیان درباره زمان حضور ماموران راهور نیز گفت: تا زمانی که حجم ترافیک و مراجعه‌کنندگان بالا باشد، ماموران راهور نیز در معابر حضور خواهند داشت تا نسبت به روانسازی ترافیک اقدام کنند.

رییس پلیس ترافیک شهری ناجا با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام شهرهای کشور در آماده‌باش هستند، اظهار کرد: توصیه ما به شهروندان به ویژه در کلانشهرها این است که زمان مراجعه خود به مراکز خرید را مدیریت کرده و به روزهای پایانی سال موکول نکنند. همچنین تا جایی که امکان دارد از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس برای حضور در مراکز خرید استفاده کنند و اگر با خودروی شخصی به این مراکز می‌روند نیز ضمن پرهیز از پارک دوبل و توقف در محل‌های غیرمجاز حتما با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.
کد مطلب : ۱۱۴۷۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.