۰

شجاعی: به دنبال 3 امتیاز هستیم

تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
به گزارش عصر تعادل، حساس‌ترین جدال هفته بیست‌ودوم سوپر لیگ یونان فردا (یکشنبه) میان تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس که رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند برگزار می‌شود. حضور کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی در تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس جذابیت خاصی به دو‌ئل ایرانی‌های سوپر لیگ یونان بخشیده است.

مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس در خصوص این بازی گفت: برای کریم انصاری‌فرد در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی برابر المپیاکوس برای ما بسیار مهم است و به دنبال کسب هر 3 امتیاز از این رویارویی هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: پانیونیوس برای رسیدن به 3 امتیاز و پیروزی مبارزه خواهد کرد. کریم انصاری‌فرد دوست صمیمی من و پانیونیوس است اما پانیونیوس نمی‌خواهد چیزی را در این بازی از دست دهد. فوتبال همین است و من برای انصاری‌فرد در این جدال و آینده آرزوی بهترین‌ها را دارم.

کریم انصاری‌فرد یک فصل‌ونیم در تیم پانیونیوس بازی کرد و ماه گذشته میلادی با جدایی از این تیم آتنی راهی المپیاکوس شد. او در بازی فردا برابر تیم پیشین خود به میدان می‌رود.
کد مطلب : ۱۱۴۹۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.