۰

طرح دموکرات ها برای برکناری ترامپ

تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۴
به گزارش عصر تعادل، یکی از مهم ترین اهداف دموکرات ها مقابله با اطلاعات غلط رسانه های محافظه کار که در حمایت از ترامپ فعالیت میکنند، است. به علاوه آنها قصد دارند برای جلوگیری از پخش اخبار نادرست با فیسبوک نیزهمکاری کنند.
 
 
شبکه راشاتودی نوشت: نمایندگان حزب دموکرات آمریکا نقشه برکناری دونالد ترامپ از سمت خود را برنامه ریزی کرده اند.

این شبکه روس نوشته است که این نقشه توسط دیوید بروک آماده شده است که شامل یک پلان استراتژیک برای برکناری دونالد ترامپ می باشد.

 RT از این برنامه پس از دیداری میان اعضای حزب دموکرات با برخی از سرمایه گذاران در فلوریدا با خبر شد. طراحان این نقشه اظهار داشته اند که به کار گیری اقدامات پیشنهادی موجب استیضاح دونالد ترامپ تا سال 2020 خواهد شد. با این حال مهم ترین سلاح دموکرات ها باید انتقاد از تمام اشتباهات ترامپ باشد.آنها قصد دارند تیمی تشکیل دهند که روابط رییس جمهور با سایر سران را زیر ذره بین بگیرد و قدم های دولت جدید را کنترل کند.

یکی از مهم ترین اهداف دموکرات ها مقابله با اطلاعات غلط رسانه های محافظه کار که در حمایت از ترامپ فعالیت میکنند، است. به علاوه آنها قصد دارند برای جلوگیری از پخش اخبار نادرست با فیسبوک نیزهمکاری کنند.
کد مطلب : ۱۱۴۹۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.