۰
سرپرست پارک ملی لار خبر داد

تکمیل سامانه پارک ملی لار تا تابستان 96

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۷
به گزارش عصرتعادل،فرهاد زندی در گفت و گو با ایسنا گفت: سامانه‌ اطلاع رسانی پارک ملی لار با مشارکت NGO‌ها و انجمن دیده بان طبیعت راه‌اندازی شده است و قرار است که اطلاع رسانی جامع طبیعت، تاریخ، قوانین حیات وحش، بافت گیاهی و فرهنگ سازی از طریق این سامانه صورت گیرد. 
وی افزود: عکس‌های قدیمی و جدید از پارک ملی لار در این سامانه اطلاع رسانی وجود دارد، همچنین این سامانه اطلاعاتی درباره مناطق گردشگری این پارک، اثرهای طبیعی ملی، گونه‌های گیاهی و جانوری، همچنین اطلاعاتی در خصوص احداث سد و مسابقات ماهیگیری در اختیار شهروندان گذاشته است و قرار است که در تابستان همزمان با بازگشایی پارک ملی لار، اطلاعات کامل تر و دقیق تری ارائه شود.
سرپرست پارک ملی لار بیان کرد:  این سامانه  با نشانی larnationalpark.com قابل دسترس است و بر هر نوع دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت دارد قابل اجرا است.
به گزارش ایسنا، ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران درباره سامانه اطلاع رسانی پارک ملی لار گفته است: این سامانه بواسطه اطلاعات تخصصی و به‌روز خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند محتوایی به روز و اصیل از منابع مورد تأیید را در اختیار مخاطبان قرار دهد. همچنین، این سامانه اولین نمونه داخلی با الگو برداری و بومی سازی نمونه های موفق بین المللی بوده که یکی از ویژگی های آن جذابیت بصری و سهولت استفاده برای عموم مردم است.
انتهای پیام
 
کد مطلب : ۱۱۵۰۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.