۰

آماده سازی بیش از یک هزار واگن قطار برای نوروز

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳
به گزارش عصرتعادل،«محمد رجبی» مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه نوروز و در رابطه با وضعیت حمل و نقل ریلی گفت: یک هزار و 6 دستگاه واگن مسافری، پشتیبانی و ذخیره با یک میلیون صندلی برای ارائه سرویس در ایام تعطیلات نوروز 96 آماده شده است.
 
«محمد رجبی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: برای تعطیلات نوروز از 25 اسفند تا 15 فروردین در مجموع 860 واگن مسافری با واگن های پشتیبانی از جمله رستوران آماده شده و 146 واگن نیز برای استفاده های احتمالی به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده است.
 
 
وی با بیان اینکه شرکت رجا اکنون 51 تا 52 درصد بازار حمل و نقل ریلی کشور را در اختیار دارد، گفت: ستاد نوروزی شرکت رجا از دی ماه امسال برنامه ریزی های خود را آغاز کرده تا در این ایام بتواند بدون هیچ مشکلی به هموطنان خدمت رسانی کند.
 
 
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا یادآورشد: از یک میلیون صندلی ریلی در ایام نوروز 96، تاکنون بلیت 220 تا 230 هزار صندلی به فروش رفته و انتظار داریم تا یک تا دو هفته دیگر بلیت های بیشتری توسط هموطنان ما به صورت اینترنتی و حضوری خریداری شود.
کد مطلب : ۱۱۵۱۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.