۰

حسن‌زاده: عربستانی‌ها موذیانه بازی می‌کنند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹
به گزارش عصر تعادل، رضا حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که بازی استقلال و التعاون عربستان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: تیم‌های عربستانی و عربی به طور کل خوب خرج می‌کنند. بازیکنان خارجی را جذب می‌کنند که ۵۰ درصد تیم‌شان را تشکیل می‌دهد و وقتی بازی گره می‌خورد اصطلاحا بازی را درمی‌آورند. این مسئله را در بازی با الاهلی شاهد بودیم که خارجی‌های الاهلی چگونه بازی را درآوردند. البته استقلال در مصاف با الاهلی کمی خسته بود ولی به این نکته توجه کنید که چرا استقلال در دقایق آخر گل می‌خورد. این مسئله به تجربه بازیکنان برمی‌گردد. تیم‌های عربستانی بازی کردن به صورت آرام و با آرامش را به خوبی بلد هستند. اصطلاحا موذی‌گری را در فوتبال یاد گرفته‌اند. تیم الهلال در مقابل پرسپولیس این موذی‌گری را نشان داد و با وجود اینکه یک بر صفر عقب بود آرامشش را از دست نداد و به راحتی بازی را برگرداند.

وی ادامه داد: معتقدم استقلال نباید بی‌محابا به التعاون حمله کند. فرصت گلزنی در آن بازی کم خواهد بود و خیلی حساب شده باید بازی را دنبال کرد. تیم‌های عربی معمولا در جلو مهاجمان سرعتی و تکنیکی می‌گیرند که می‌توانند به عمق دفاع استقلال فشار بیاورند. امیدوارم کم‌تجربگی بازیکنان مشکل‌ساز نشود. باید قبول کنیم ۶۰ درصد استقلال را جوانان تشکیل می‌دهند که از تجربه بالایی برخوردار نیستند. مطمئنا اینجا وظیفه رحمتی، ابراهیمی و حیدری سنگین‌تر است و آن‌ها باید جوانان را کمک کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مساوی هم برای این تیم در مصاف با التعاون راضی کننده خواهد بود گفت: الان نه، چون با یک تساوی استقلال عقب می‌ماند. استقلال باید برنده از زمین خارج شود و سه امتیاز را کسب کند.

حسن‌زاده در پایان ادامه داد: هرچند استراتژی استقلال را نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم این تیم در جناحین موفق‌تر خواهد بود و می‌تواند از فشار روی جناحین التعاون به گل برسد. استقلال هنوز شرایط حمله از وسط زمین را ندارد هرچند شرایط خود بازی خیلی چیزها را عوض می‌کند.
کد مطلب : ۱۱۵۱۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.