۱
رحیم مشایی در نشست انتخاباتی:

فردی را می خواهیم که راه احمدی نژاد را ادامه دهد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۱
فردی را می خواهیم که راه احمدی نژاد را ادامه دهد
به گزارش خبرنگار سیاسی عصرتعادل، اسفندیار رحیم مشایی که مشاور احمدی نژاد در طول ریاست جمهوری وی بود این روزها با فرارسیدن حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری او نیز هوای انتخاباتی دارد.
براساس این گزارش،اسفندیار رحیم مشایی عصر امروز در تهران و به حمایت از حمید بقایی، معاون اجرایی ریاست جمهوری که طی روزهای گذشته اعلام کرد که می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی حضور یابد در جمعی دوستانه چنین اظهار کرد: آنچه از بیانات مقام معظم رهبری دریافت کردیم این است که دکتر احمدی نژاد فقط به عنوان نامزد حضور نداشته باشد.
وی افزود: ما اینجا هستیم که اعلام کنیم راه دکتر احمدی نژاد را ادامه میدهیم و این راه را بدون حضور ایشان به رسمیت نمی شناسیم.
معاون احمدی نژاد بیان کرد: دکتر احمدی نژاد برای حمایت از افراد محدودیت دارد اما منعی ندارند که افراد بگویند ایشان را دوست داریم و از ایشان دست نمی کشیم.
او گفت: ملاک برای ما بیانات مقام معظم رهبری است، ما فردی می خواهیم که وقتی رییس جمهور شد اعلام کند ملت ایران من میدانم شما در غیبت احمدی نژاد بخاطر او به من رای داده اید.
رحیم مشایی خاطرنشان کرد: فردی می خواهیم که وقتی رییس جمهور شد عاشقانه و مهرورزانه به نام نامی احمدی نژاد راه را ادامه دهد.
شایان ذکر است،هم‌اکنون آقای اسفندیار رحیم‌مشایی در حال ایراد سخنرانی در جمع حامیان آقای بقایی است.
کد مطلب : ۱۱۵۱۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.