۰

اطلاعات جدید از داستان فیلم Avatar 2

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۳
به گزارش عصر تعادل، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ ماه دسامبر ۲۰۱۸ را برای اکران فیلم Avatar 2 ثبت کرده است، اما مقداری شک و تردید در مورد آن تاریخ وجود دارد. با توجه به گفته ی  Sam Worthington "ما همه چیز را تحت کنترل داریم” او در مورد داستانی که Cameron در سر دارد ابراز علاقه کرد، با وعده ی یک نوع تجربه ی سینمایی که در سبک جالب جدیدی زندگی کارکتر ها را کاوش میکند:
 
اطلاعات جدید از داستان فیلم Avatar 2

آنها قرار است به صورت همزمان فیلمبرداری را آغاز کنند. فکر میکنم قرار بر این است که بین هر کدام زمانی سپری شود،اما این چیزها همیشه تا زمان شروع دارای ابهام هستند. گرچه، ما هنوز برنامه مان این است که در تابستان کار را شروع کنیم. James برای تکمیل نمایشنامه نیازمند زمان بود. هر زمان که او بگوید شروع کن من اینکار را میکنم چون او رئیس است. من تمام فیلمنامه ها را خواندم، عالی هستند. داستان قرار است در مورد هشت سال بعد Jack باشد، و او دارای یک خانواده شده است.

 این فیلم مانند هیچ چیزی که تابه الان مشاهده کرده اید نخواهد بود. جهان بزرگتر از قسمت اول است، اما اساسا محوریت فیلم در مورد خانواده است. Jack هنوز قرار است مانند کودکی باشد که برای اولین بار دنیا را مشاهده میکند، اما او مدتی است که دارد در آن دنیا زندگی میکند، خب این چه دنیایی است که او دارد برای اولین بار مشاهده میکند؟ فیلم قرار است به همراه این خانواده دنیا را کاوش کند.
 
اطلاعات جدید از داستان فیلم Avatar 2

شروع داستان از هشت سال پس از داستان فیلم اول صورت میگیرد که به نظر یک شروع خوبی میباشد، از آنجایی که Jake و Neytiri را در یک موقعیت جالبی به عنوان پدر و مادر قرار میدهد. قرار داشتن قهرمانان فیلم در این جایگاه جدید باید عناصر قوی را در اختیار Cameron قرار دهد، خصوصا زمانی که خطراتی که با آنها مواجه میشوند در حال ادغام شدن هستند. از آنجایی که Avatar 2 قرار است کم و بیش به واقعیت تبدیل شود، طرفداران خواستار این هستند که بدانند تخیلات Cameron چه زمانی بر روی پرده های سینما خواهد رفت. این دلیلیست برای اینکه به این باور برسیم که تاریخ تخمین زده شده در اوایل دسامبر ۲۰۱۸ به حقیقت نخواهد پیوست، با توجه به تعداد مطلق مراحل بعد از تولید و زمان مورد نیاز آن برای رساندن به استاندارد های کارگردان فیلم. یکی از احتمالات سال ۲۰۱۹ است،که همزمان با دهمین سالگرد قسمت اول فیلم است.
کد مطلب : ۱۱۵۱۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.