۰

5 دیدار تاثیرگذار در سرنوشت قهرمانی لالیگا

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۶
به گزارش عصر تعادل، شهر مادرید در هفته های آتی میزبان 5 دیدار کاملا سرنوشت ساز در تعیین قهرمان لالیگا خواهد بود. رئال مادرید در حال حاضر با 52 امتیاز و دو بازی کمتر از سویا، در صدر جدول قرار دارد و سویا هم امتیاز با رئال و به دلیل تفاضل گل پایین تر در رده دوم جای دارد. بارسا و اتلتیکو نیز با یک بازی بیشتر از رئال به ترتیب 1 و 7 امتیاز کمتر از این تیم دارند و در رتبه های سوم و چهارم جای گرفته اند.

هنوز 15 هفته به پایان لالیگا باقی مانده؛ با این حال فشردگی در صدر جدول و کیفیت بالای 4 تیم بالانشین نشان می دهد که رقابت قهرمانی تا هفته های پایانی ادامه خواهد داشت.
 
 5 دیدار تاثیرگذار در سرنوشت قهرمانی لالیگا
 
 
نگاهی به بازی های پیش رو نشان می دهد که تا پایان لالیگا، شهر مادرید پذیرای 5 بازی بسیار مهم خواهد بود. دیدارهایی که در آن، 4 تیم بالای جدول مقابل هم قرار خواهند گرفت.

اولین بازی مهم، امشب در ساعت 18.45 در ویسنته کالدرون برگزار می شود و در آن، اتلتیکو میزبان بارسا خواهد بود. این بازی زودتر از بازی امشب ویارئال و رئال مادرید برگزار خواهد شد و اگر بارسا پیروز شود، موقتا به صدر خواهد رفت.

یک ماه بعد، ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان دیدار حساس دیگری خواهد بود؛ دیداری بین اتلتیکو و سویا که آن هم می تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد.

از هفته 31 لالیگا که 8 یا 9 آوریل برگزار می شود، سانتیاگو برنابئوی مادرید میزبان دیدار حساس رئال و اتلتیکو خواهد بود و تنها دو هفته بعد، رئال از بارسا میزبانی خواهد کرد.

سرانجام آخرین دیدار مهمی که در مادرید برگزار خواهد شد، به بازی ماقبل پایانی لالیگا بین رئال و سویا در برنابئو بر می گردد. در آن روز اگر سرنوشت قهرمان مشخص نشده باشد، باید منتظر یک جدال بسیار حساس و تماشایی بین دو تیم باشیم.

به عبارتی می توان گفت که شهر مادرید و دیدارهایی که در هفته های آتی درش برگزار خواهد شد، در سرنوشت قهرمانی لالیگا نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۱۵۱۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.