۰

حبیبی: امیدی به دولت فعلی نداریم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۱
به گزارش عصرتعادل،محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست دبیران این حزب با بیان اینکه امروز مردم در پاسخ به مطالبات خود اقدام و عمل می‌خواهند اظهار داشت: مردم خوزستان فداکاری های بزرگی را در طول انقلاب اسلامی برای حفظ استقلال کشور کردند و به مطالبت شان بیش از گذشته باید توجه شود.

وی افزود: این شیوه صحیحی نیست که همه مشکلات را یا به گردن دولت قبل یا ناشی از عذاب الهی بدانیم. اینجا کارآمدی، مدیریت جهادی حرف اول را برای رفع مشکلات می‌زند که متأسفانه امیدی به دولت فعلی نداریم.

حبیبی با اشاره به دستاورد کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: برگزاری این کنفرانس در چنین مقطعی که با هدایت مقام معظم رهبری و به همت مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مسئله فلسطین را در صدر اخبار جهانی اسلام قرار داد.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز انگلیسی‌ها با پدیده داعش می‌خواهند موضوع بیداری اسلامی و مسئله آزادی قدس را سوزن‌بانی کنند و به فراموشی بسپارند. ایران اسلامی به رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و انقلابیون منطقه نخواهند گذاشت چنین خیانتی صورت بگیرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: مقاومت در منطقه هر روز دستاوردهای خود را به رخ آمریکا و اسرائیل می‌کشد. شکست‌های رژیم صهیونیستی در مصاف با حزب‌الله و حماس روند افول قدرت صهیونیسم را در منطقه و جهان نوید می‌دهد. سازش قارون‌های منطقه با استکبار جهانی هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نداشته است. رویای خاورمیانه بزرگ از دست رفته است.

حبیبی گفت: رژیم اشغالگر قدس در داخل سرزمین های اشغالی محصور شده و زیر ضربات مرگ‌آور حزب‌الله و حماس قرار دارد. این رژیم عملا جرأت راه‌اندازی یک جنگ جدید را ندارد. ذخایر و انبارهای هسته ای و نیز آمونیاک آن ها زیر ضربه موشکی حزب‌الله قرار دارد. اگر دست از پا خطا کنندف به سرونشت هولناکی دچار خواهند شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نشست حدود سه هزار نفر از نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پنجشنبه گذشته یک ابتکار و پدیده سیاسی مهم است.

حبیبی افزود: این حجم عظیم نیروهای انقلاب جمع شده بودند تا نسبت به سرنوشت آینده کشور تشریک مساعی کنند. اولین ایستگاه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در فرایند وحدت و همگرایی آنان هم انتخابات آینده است.

وی خاطرنشان کرد: با این حضور سیاسی ان شاالله دستاورد عظیمی در سپهر سیاست کشور و تاریخ مردم سالاری دینی تجربه خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما کلیات این کار بزرگ را یک گام بلند برای اتحاد نیروهای انقلاب می‌دانیم از این حرکت حمایت و با آن همگامی داریم. البته شرط مهم آن، حرکت در مسیری است که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری ترسیم فرموده اند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبری در دیدار شاعران اظهارکرد: رهبرانقلاب چند وظیفه کلیدی بر عهده شاعران و صاحبان قلم و بیان گذاشته‌اند که شامل این موارد می‌شود؛ ۱- شاعران در مقابل هجمه فرهنگی غرب بایستند، ۲- سبک زندگی اسلامی را با بهره‌گیری از منابع عظیم اسلامی تبیین کنند، ۳- حوادث امروز با حوادث صدر اسلام مقایسه و با زبان شعر آن را تبیین نمایند و ۴- شعر یک ابزار برای مبارزه با کفر و نفاق و فسق است از آن باید بدرستی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه من امیدوارم شعرای امروز کشور به این رهنمودها توجه کنند گفت: امروز شعر بالنده انقلاب حاوی همین محتوایی است که رهبری فرمودند باید همین محتوا را غنی کرد و با آن به روشنگری در فضای سیاسی و اجتماعی پرداخت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گزارش اخیر «یوکیا آمانو» رئیس آژانس بین‌المللی اتمی تصریح کرد: آمانو گفته است ذخایر اورانیوم ایران بسیار کمتر از میزان توافق برجام است. سؤالی که مطرح می‌شود آن است که وقتی طرف غربی به تعهدات خود عمل نمی‌کند، عمل به توافقات از سوی ایران حتی فراتر از برجام چه معنی می‌دهد؟

حبیبی خاطرنشان کرد: قرار بود دولت برای پاسخگویی به نقض عهد دشمن اقداماتی به عمل آورد. آیا این اقدام و عمل متناسب با مطالبات مردم و رهبری در شرایط نقض برجام است؟

وی در پایان با عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: انقلاب عظیم اسلامی ما ریشه در نهضت عظیم فاطمی در طول تاریخ دارد. شخصیت حضرت زهرا(س) نقطه اتصال همه فرق اسلامی به هم است. ایشان تنها دختر پیامبر اعظم(س) است که در سوره کوثر توصیف شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: از خداوند بزرگ می‌خواهیم که به ما توفیق دهد در خط نورانی انقلاب فاطمی کشور تا آخر با اطاعت از ولی امر زمان این راه را ادامه دهیم.
کد مطلب : ۱۱۵۲۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.