۰

چرا در آسیا به پرسپولیس، پیروزی گفته می‌شود؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳
به گزارش عصرتعادل، «خبر ورزشی» در ادامه نوشته است: خیلی‌ها بدبینانه به ماجرا نگریسته و همه این مسائل را شیطنت کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان می‌دانند در حالی که این‌طور نیست. از منظر حقوقی، AFC حق دارد باشگاه پرسپولیس را «پیروزی» بخواند زیرا در ثبت شرکت‌ها این نام به ثبت رسیده است.
جالب آن‌که اسم پرسپولیس به نام شخصی اسماعیل وفایی به ثبت رسیده است. جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید هنوز مدیرعامل رسمی «پیروزی» در ثبت شرکت‌ها محمد رویانیان است! هنوز اقدامی در این راستا انجام نشده و با وجود آن که پس از محمد رویانیان مدیرانی همچون علی پروین، علیرضا رحیمی، بهروز منتقمی، حمیدرضا سیاسی، علی‌اکبر طاهری، محمدحسین نژادفلاح و دوباره علی‌اکبر طاهری در رأس کار قرار گرفتند با این وجود هنوز همه‌کاره قانونی «پیروزی» محمد رویانیان است!
این در حالی است که پرسپولیس نمادی از سرزمین کهن ایران با پیشینه تاریخی است و در دنیا هم شناخته شده است. می‌توان با این نام تبلیغات بزرگتر و رایگانی انجام داده و کشورمان را به آسیا و جهان بهتر بشناسانیم. چه دلیلی دارد که هنوز اهمال‌کرده و تلاشی برای بازگرداندن اسم پرسپولیس نکنیم؟ تغییر نام این باشگاه پرطرفدار از پیروزی به پرسپولیس نه‌تنها مطالبه هواداران است بلکه باعث جلوگیری از شیطنت سعودی‌ها هم می‌شود که همواره تلاش می‌کنند تاریخ ما را زیر سؤال ببرند. بر همین اساس به دوستان و مسئولان پیشنهاد می‌کنیم در این راستا گام برداشته و هرچه زودتر اقدامات قانونی را انجام دهند.
انتهای پیام
کد مطلب : ۱۱۵۲۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.