۰

جلیلی: امنیت کنونی کشور مرهون تفکر انقلابی است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۶
به گزارش عصر تعادل، سعید جلیلی ظهر دوشنبه در نشست با فعالان فرهنگی استان کرمان اظهار کرد: جبهه مردمی انقلاب کمک می کند تا باور مردم به باور انقلاب اسلامی نزدیک شود.

وی ادامه داد: تقویت باور انقلابی مردم منجر به حضور گسترده آنها در انتخابات می شود که این امر در نهایت به تقویت انقلاب می انجامد که لازمه این کار بزرگ ایجاد هم افزایی هرچه بیشتر است.

جلیلی با تاکید بر لزوم نزدیک شدن اسلام و مردم تصریح کرد: نگاه انقلابی باید در جامعه تقویت شود.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: اسلام توسط مردم انتخاب شده است و باید برای تقویت آن تلاش کرد.

وی ادامه داد: دشمنان برای هر سه کلمه «انقلاب اسلامی ایران» برنامه دارند و در واقع دشمنان نگران دستاوردهای بین المللی این حکومت اسلامی هستند.

جلیلی با اشاره به تلاش دشمنان برای «اسلام هراسی» در جهان افزود: برای این منظور دشمنان تمامی اتفاقات را به مسلمانان نسبت می دهند تا ایجاد هراس کنند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: نمی تواتیم نسبت به تحولات بین المللی بی تفاوت باشیم؛ تمامی رخدادها در دنیا قطعا همه کشورها را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه شاهد تحولات مهمی در دنیا هستیم، تاکید کرد: باید این تحولات را بررسی و با توجه به منافع اسلام و مردم حرکت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حرکت جدی برای ایران هراسی توسط دشمنان ایجاد شده است، گفت: مشاهده می کنیم هر اتفاقی که خارج از کشور رخ می دهد را سریعاً به مسلمانان نسبت می دهند و فضایی ایجاد می کنند که مردم را دچار هراس کنند.

وی گفت: برخی در کشور می گویند که تفکر انقلابی بدبختی و جنگ به همراه می آورد در صورتیکه تفکر انقلابی باعث دور شدن جنگ از کشور شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، امنیت کنونی کشور را مرهون تفکر انقلابی دانست و بیان کرد: تفکرات انقلابی باعث شد حدود ۲۸ سال دشمن جرات نزدیک شدن به ایران اسلامی را نداشته باشد و باید توجه داشت که با «تفکر التماسی» نمی توان منافع مردم را تامین کرد.
کد مطلب : ۱۱۵۳۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.