۰

ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۷
به گزارش عصر تعادل، محمد ادهم داور اردنی بازی استقلال خوزستان و الجزیره را سوت می زند، او حرکات جالبی در میانه زمین از خود به نمایش می گذارد.
 
محمد ادهم داور اردنی دیدار دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات در ابوظبی را سوت می زند، دیداری که در نیمه اول با پیروزی استقلالی های خوزستان همراه شد.
 
البته ایرانی ها از این داور خاطره خوبی دارند، در بازی رفت رقابت های انتخابی جام جهانی امسال دیدار تیم ملی ایران برابر چین را قضاوت کرد، او اما در دقیقه 86 پس از آنکه مدافع تیم ملی ایران اشتباه غیر منتظره ای را انجام داد، خطای سید جلال حسینی بر روی مدافع چینی از چشمان او دور ماند تا بتوان گفت این بازی با یک اشتباه بزرگ داوری به نفع تیم ملی ایران به پایان برسد.
 
البته او امروز در میانه زمین حرکات جالبی از خود به نمایش می گذارد که از لنز دوربین عکاس اختصاصی ورزش سه، دور نمانده است.
 
باید دید آیا سه امتیاز مهم این بازی در حضور این داور اردنی برای ایرانی ها به دست می آید یا خیر، 45 دقیقه مهم در انتظار استقلال خوزستان است.
 
ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها
 
ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها
 
ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها
 
ادهم، داور محبوب ایرانی‌ها
کد مطلب : ۱۱۵۳۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.