۰

موتمن: «مهتاب» فیلم خسته کننده ای است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰
به گزارش عصر تعادل، فرزاد موتمن، یکی از کارگردانان سینمای ایران است که با فیلم «شب‌های روشن» بین فیلم‌بازها محبوب است.
 
موتمن: اگر آن اتفاق پایانی اسکار، درجشنواره فجر می‌افتاد همه را بیچاره می‌کردند

 او در رابطه با جوایز فستیوال هشتاد‌و‌نهم اسکار گفت: «خیلی خوشحال هستم که یک همکار و کارگردان ایرانی توانست جایزه اسکار بگیرد. خبر بسیار خوبی بود. آن افتضاحی که در انتخاب مراسم رخ داد خیلی عجیب بود. نام فیلم کسل‌کننده «مهتاب» را به عنوان برترین فیلم اعلام کردند. در صورتی که به نظرم فیلم «لالالند» برترین فیلم اسکار بود. این فیلم یک اثر کاملا اسکاری بود. امسال می‌خواستم با اسکار آشتی کنم که باز هم نشد. جایزه کیسی افلک را اصلا دوست نداشتم.
 
فیلم «منچستر کنار دریا» خیلی خسته‌کننده بود. جایزه تدوین هم برای «لالالند» بود. اگر این اتفاقات و مخصوصا آن اشتباه بزرگ انتهای مراسم در جشنواره فجر رخ می‌داد همه را بیچاره می‌کردند. پدر همه را در می‌آوردند. الان جشنواره فجر می‌تواند بگوید چنین اشتباهی نکرده است. در سینما مسابقه و جایزه معنا ندارد. همه دوستان و نزدیکان من می‌دانند اصلا به مراسم اسکار و چنین جوایزی توجه ندارم. در فستیوال اسکار معمولا فیلم‌هایی برنده شده‌اند که اصلا دوست‌شان نداشته‌ام. با همه اینها خیلی خوشحالم که همکار ایرانی‌ام جایزه اسکار را گرفته است.»
کد مطلب : ۱۱۵۵۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.