۰

شلیک در سخنرانی رییس جمهور

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰
به گزارش عصرتعادل، پلیس فرانسه اعلام کرد که بر اثر شلیک اتفاقی یک پلیس تک‌تیرانداز به سمت جمعیتی که برای شنیدن سخنرانی «فرانسوا اولاند» گرد آمده بودند، 2 نفر جراحات سطحی برداشته‌اند.

این حادثه در طی مراسم افتتاح یک خط جدید قطار تندروی بین‌شهری (تِ ژِ وِ) در شهر «ویلینیون» در غرب فرانسه روی داد.

در میانه سخنرانی اولاند به ناگاه صدای تیراندازی می‌آید و همانگونه که در ویدئوی منتشر شده از این حادقه قابل‌مشاهده است، رئیس‌جمهور فرانسه سخنرانی خود را برای چند پانیه قطع می‌کند و می‌گوید «امیدوارم چیز مهمی نباشد.»

تک‌تیراندازی که باعث این واقعه شد، در بیرون از محل سخنرانی مستقر بوده و در حال نگهبانی از محوطه پیرامونی محل حضور اولاند بوده است.

یک خبرنگار محلی به خبرنگار روزنامه انگلیسی «تلگراف» گفته که تک‌تیرانداز پلیس اسلحه خود را روی ضامن نگذاشته بوده و همین سهل‌انگاری، به تیراندازی ناگهانی و مجروحیت سطحی دو نفر منجر شده است.

همانطور که در ویدئو نیز دیده می‌شود، تنها یک گلوله شلیک شده که از ران یک خدمتکار هتل گذشته و در ساق پای یکی از کارکنان راه آهن، جای خوش کرده است.

یک گزارش تأیید نشده هم هست که می‌گوید این پلیس سهل‌انگار، در پای خود شلیک کرده و مردم وی را دیده‌اند که بالا و پایین می‌پریده است.
 
کد مطلب : ۱۱۵۶۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.