۰

ساخت قسمت دوم فیلم Assassin’s Creed

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۶
به گزارش عصر تعادل، با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد یوبی‌سافت قصد دارد قسمت دوم فیلم Assassin’s Creed را بسازد. زیرا طی روزهای گذشته این کمپانی فرانسوی با ارسال ایمیل‌هایی به کاربران Uplay از آن‌ها پرسیده بود اگر قسمت دوم این فیلم ساخته شود دوست دارند چگونه باشد و چه فرد یا افرادی از تیم بازیگری قسمت نخست در آن حضور داشته باشند.
 
یوبی‌سافت قصد دارد قسمت دوم فیلم Assassin’s Creed را بسازد

فیلم Assassin’s Creed در دی ماه سال جاری اکران شد که عملکردی ناامید کننده داشت تا باری دیگر علارغم پیش‌بینی‌ها و خوش‌بین بودن طرفداران این مجموعه بازی به موفقیت این اثر، با یک فیلم ضعیف الهام گرفته از بازی‌های ویدیویی مواجه باشیم. همچنین Assassin’s Creed در گیشه نیز بسیار ضعیف عملکرد و به سختی ۲۱۲ میلیون دلار فروش داشت در حالی که هزینه ساخت فیلم ۱۲۵ میلیون دلار اعلام شده است! البته اگر هزینه‌های ثانویه فیلم برای بازاریابی را نیز لحاظ کنیم مقدار سود حاصل از فیلم Assassin’s Creed برای یوبی‌سافت بسیار ناچیز بوده است.

با توجه به نظرسنجی صورت گرفته از کاربران Uplay به نظر می‌رسد یوبی‌سافت کماکان به موفقیت این فیلم امیدوار است. اگرچه کاربران از دیدن ایمیلی با این مضنون که مایل به دیدن چه مواردی در فیلم بعدی مرتبط با خانواده Assassin’s Creed  هستند، متعجب شدند!
 
برخی از سوالات یوبی‌سافت کلی و گنگ بود اما سوالات دقیقی نیز پرسیده بود که به عنوان مثال می‌توان به این پرسش اشاره کرد:
 
آیا شما به حضور «ماریون کوتیار» (Marion Cotillard) در فیلم بعدی علاقه دارید؟

اینطور که پیداست یوبی‌سافت آماده است تا هرگونه تغییری در قسمت دوم فیلم Assassin’s Creed ایجاد کند؛ کنار گذاشتن بازیگران اصلی فیلم مانند «مایکل فاسبندر» (Michael Fassbender) نیز حتی ممکن است یکی از این تغییرات باشد. 

فیلم  Assassin’s Creed داستان یک زندانی اعدامی به نام کالوم لنچ (Callum Lynch) را روایت می‌کند که به ظاهر اعدام شده اما در واقع توسط شرکت آبسترگو (Abstergo) نجات پیدا کرده تا در پروژه‌ «انیموس» (Animus) حضور پیدا کند.

با این تفاسیر و با توجه به علاقه خاصی که کمپانی یوبی‌سافت به این مجموعه دارد احتمالا به زودی اخبار جدیدی از سرنوشت Assassin’s Creed در هالیوود خواهیم شنید.
کد مطلب : ۱۱۵۷۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.