۰

اعتراض باشگاه صنعت نفت آبادان به حکم فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴
اعتراض باشگاه صنعت نفت آبادان به حکم فدراسیون فوتبال
به گزارش عصرتعادل، پس از اعلام حکم محرومیت دو جلسه‌ای هواداران تیم صنعت نفت آبادان از همراهی تیمشان در بازی‌های خانگی از سوی کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال، باشگاه صنعت نفت به این حکم ناعادلانه به شدت اعتراض کرد.
به دلیل فحاشی هواداران تیم صنعت نفت در مسابقه این تیم مقابل تیم پدیده خراسان که روز جمعه ۲۹ بهمن ماه امسال در شهر آبادان رخ داد، بر اساس بند سه ماده ۷۹ آیین‌نامه انضباطی؛ این باشگاه به پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت حضور هواداران محکوم شد، که از همان ساعات اولیه اعلام این حکم از سوی فدراسیون، باشگاه صنعت نفت با اعتراض به حکم ناعادلانه کمیته انضباطی خواستار تجدید نظر در این تصمیم شد.
در بخشی از متن ارسالی باشگاه صنعت نفت به فدراسیون فوتبال در مخالفت با رای صادره، آمده است: ورزشگاه تختی شهر آبادان بر خلاف سایر ورزشگاه‌های کشور، تنها ورزشگاهی است که هیچ گاه شاهد شکسته شدن و پرتاب صندلی نبوده و این نشان از فرهنگ بالا و مثال زدنی هواداران خونگرم و با تعصب این شهر دارد.
به گزارش خبرنگار، تیم‌ صنعت نفت در هفته‌ های ۲۳ و ۲۵ به ترتیب در مسابقه‌ های خانگی میزبان تیم‌ های پیکان و پرسپولیس تهران خواهد بود.
شاگردان فیروز کریمی تا پایان هفته بیست و دوم با پنج پیروزی، هفت تساوی و ۱۰ باخت و کسب ۲۲ امتیاز در سر جمع بازی ها، در جایگاه سیزدهم جدول رده‌ بندی لیگ برتر شانزدهم قرار دارد.
طلایی‌پوشان پس از بازگشت از اردوی یک هفته ای تهران، تمرینات خود را بدون وقفه و به طور منظم زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند.
تمرین تیم صنعت نفت، امروز چهارشنبه یازدهم اسفندماه در محل زمین چمن پیروز شهر آبادان برگزار شد.
کد مطلب : ۱۱۵۸۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.