۰

فقط درجا می‌زنیم

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
فقط درجا می‌زنیم
به گزارش عصر تعادل،امیدرضا روانخواه در گفتگو با خبرنگار، در پاسخ به این پرسش که چرا تیم های ایرانی سال هاست در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نمی شوند، گفت: متاسفانه سال هاست که فوتبال ما نتوانسته در آسیا چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی درخشش قابل توجهی داشته باشد. حدود ۲۵ سال است که نتوانستیم در لیگ قهرمانان موفق باشیم و در اکثر مواقع تیم‌های ایرانی در دور اول مسابقات حذف شده و نتوانستند به نیمه نهایی راه پیدا کنند.
هافبک پیشین استقلال تاکید کرد: عدم ثبات در فوتبال ما و نداشتن یک مدیریت و برنامه ریزی صحیح چه برای تیم ملی و چه برای باشگاه هایمان باعث شده تا همیشه در رده ملی درجا بزنیم. فوتبال ما از نداشتن یک ثبات و ساختار مدیریتی رنج می برد و همین نقایص باعث می شود تا نتوانیم مقابل کشورهایی مثل ژاپن، کره جنوبی و یا حتی برخی کشورهای عربی خودی نشان داده و فوتبالمان را به آنها تحمیل کنیم.
وی تاکید کرد: در سال های گذشته ما همچنان در باد افتخارات ۲۵ سال پیش‌مان خوابیده ایم، اما دیگر کشورها با سرمایه گذاری دقیق آوردن مربیان و بازیکنان بزرگ و توجه شدید به فوتبال پایه رشد چشمگیری داشتند و توانسته اند در آسیا حرف اول را بزنند.
روانخواه در ادامه تصریح کرد: ما همیشه امیدوار هستیم که در بازی های لیگ قهرمانان با کمک هوادارانمان تیم های حریف را شکست دهیم و وقتی هم به پیروزی می رسیم، کلا فراموش می کنیم که ایرادات بزرگی در فوتبال ماست و باید آن را برطرف کنیم.
هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان را در هفته اول چطور دیدید؟، گفت: شاید بهترین نتیجه را استقلال خوزستان کسب کرد و با اینکه مشکلات مالی و حاشیه ای زیادی داشت توانست یک به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کند اما متاسفانه استقلال مقابل الاهلی امارات شکست خورد و پرسپولیس و ذوب آهن هم نتوانستند برابر حریفانشان نتیجه خوبی کسب کنند و نکته مهم این بود که هر سه تیم مطرح ایرانی به یک شکل گل خوردند و این نشان می دهد که هنوز تیم های ایرانی مقابل ضربات ایستگاهی حریفان خود ضعف دارند و مدافعان به یک هماهنگی کامل دست پیدا نکردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال که در هفته های اخیر لیگ طوفانی ظاهر شد و نتایج خوبی کسب کرد و حتی در مقابل السد نیز بازی قابل قبولی ارائه داد اما متاسفانه بازیکنان جوان این تیم مقابل الاهلی امارات بین المللی بازی نکردند و باید تجربه بالایی در این خصوص به دست بیاورند اما امیدوارم بتوانند در بازی بعدی شان مقابل التعاون عربستان یک بازی خوب، منطقی و همراه با پیروزی را انجام دهند.
روانخواه در پایان و در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس مقابل یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا قرار گرفت و شروع خوبی داشت، اما متاسفانه از همان جایی ضربه خورد که استقلال و ذوب آهن صدمه دیدند و اگر برانکو می خواهد در آسیا موفق باشد باید نگاه خود را به این مسابقات با لیگ داخلی متفاوت تر ببیند.
کد مطلب : ۱۱۵۸۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.