۰

فردوسی پور هر وقت دستکش دروازه بانی دستش کرد اظهار نظر کند!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
فردوسی پور هر وقت دستکش دروازه بانی دستش کرد اظهار نظر کند!
به گزارش عصر تعادل،علیرضا بیرانوند در گفتگو با خبرنگار، با اشاره به پیروزی سرخ پوشان برابر الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم در نیمه اول، کار را تمام کنیم اما متاسفانه موقعیت های ما تبدیل به گل نشد.
وی افزود: اما در نیمه دوم، الوحده کمی هجومی ظاهر شد، تیم ما هم به خوبی توانست بازی را به حریف، دیکته کند و در نهایت نیز این مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با گلایه از گزارشگر این دیدار افزود: من از آقای فردوسی پور بابت گزارش این بازی گلایه دارم چرا که ایشان درگزارشش، بارها به صورت کارشناسی درخصوص دروازه بانی صحبت هایی انجام داد، آقای فردوسی پور هر وقت دستکش دستش کرد و درون دروازه ایستاد، آنگاه میفهمد که چه زمانی باید از دروازه بیرون بیاید و چه زمانی خروج کند. خوشبختانه در طول فصل تا الان، اشتباه فاحشی انجام نداده ام. من هواداران را درک می کنم که آنها چه انتظاری دارند. آنها در طول فصل به خوبی ما را حمایت کردند و جا دارد به خاطر این حمایت ها از آنها تشکر کنیم.
بیرانوند در خصوص دیدار با نفت تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر نیز خاطر نشان کرد: بازی سختی پیش رو داریم و چند بازیکن کلیدی مان نمی توانند ما را در این مسابقه همراهی کنند. مطمئن باشید که بازیکنان جایگزین به خوبی از پس کار بر می آیند و این بازی را نیز مانند سایر مسابقات گذشته با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.
دروازه بان فصل گذشته نفت در خصوص طلبش از این باشگاه گفت: پول ما مانند مارهایی می ماند که در الکل قرار دارد و در آرایشگاه ها از آن به عنوان تزئین استفاده می شود چرا که آنها هیچ حرکتی ندارند و ساکن هستند و ما هیچ دسترسی به آنها نداریم و نمی دانیم که باید چه کاری انجام دهیم. مسئولان، فدراسیون امیدوارند که به این مسئله رسیدگی کنند. هر دفعه یک مسئول می آید و قولی می دهد اما عملی نمی شود.
کد مطلب : ۱۱۵۸۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.