۰

آمادگی آتش‌نشانی برای بازدید ایمنی از سالن‌های تئاتر

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵
آمادگی آتش‌نشانی برای بازدید ایمنی از سالن‌های تئاتر
به گزارش عصر تعادل،سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به حریق شب گذشته در مجموعه تئاتر شهر اظهارکرد: دیشب حریقی جزیی در یکی از کارگاه‌های واقع در زیر زمین مجموعه تئاتر شهر به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن دو ایستگاه به محل اعزام شده و خیلی زود شعله‌های آتش مهار شد و خوشبختانه این حادثه مورد فوتی یا مصدوم نداشت، اما آنچه به نظرم باید مورد توجه قرار بگیرد ضرورت حفظ ایمنی سالن‌های نمایش در سطح شهر است.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانی برابر وظیفه خود نسبت به بازدید ایمنی از مراکز تجمعی و عمومی اقدام می‌کند، گفت: سازمان آتش‌نشانی این آمادگی را دارد که از تمامی سالن‌های نمایش و تئاتر بازدید ایمنی انجام دهد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره اینکه چطور می‌توان برای انجام بازدید ایمنی از مجموعه‌ای به آتش نشانی درخواست داد؟ گفت: مدیران یا مسئولان این مجموعه‌ها می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی یا مکاتبه با سازمان آتش‌نشانی درخواست خود را مطرح کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن که اغلب در همان زمان ارائه درخواست است، کارشناسان ایمنی سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شوند.
ملکی ادامه داد:‌ پس از حضور کارشناسان ایمنی در محل، از امکانات و تجهیزات اطفای حریق ساختمان بازدید شد و موارد ناایمن و خطرآفرین ساختمان نیز شناسایی می‌شود. همچنین مواردی که باید برای ارتقای ایمنی ساختمان انجام شود نیز شناسایی شده و تمامی این موارد به مالک یا متصدی مربوطه اطلاع داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات به شکل رایگان انجام می‌شود، به ایسنا گفت: البته کارشناسان آتش‌نشانی تنها این موارد را شناسایی و اعلام می‌کنند و مسئولان مربوطه باید خودشان پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا ایمنی ساختمان انجام شود.
به گفته وی، در گذشته نیز کارشناسان آتش‌نشانی از بسیاری از اماکن تجمعی از جمله برخی از سالن‌های نمایش نیز بازدید کرده است.
 

  •  
کد مطلب : ۱۱۵۸۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.