۰

تهیه پیش نویس برنامه اقدام «جبهه مردمی»

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
به گزارش عصر تعادل، دبیر هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پیش‌نویس برنامه اقدام جبهه مردمی تهیه شده است که در نشست شورای مرکزی مطرح خواهد شد.
 
 
 لطف‌الله  فروزنده دبیر هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیأت رئیسه این جبهه به ریاست حجت‌الاسلام رحیمیان و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار داشت: وظیفه هیأت رئیسه فراهم کردن مقدمات کار است و باید مباحث را پس از بررسی به شورای مرکزی بیاورد.

فروزنده ادامه داد: یکی از مباحث جلسه امروز این بود که اعضای شورای مرکزی باید فعال شوند و از این روز پیش‌نویس یک برنامه اقدام را تهیه کردیم که در جلسه شورای مرکزی مطرح خواهد شد.

دبیر هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه متناسب با زمان‌بندی، این برنامه پیگیری و انجام خواهد شد، تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه جبهه مردمی، ترویج گفتمان و تأکید بر مطالبات برحق مردم است که توسط اعضای شورای مرکزی انجام خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از مباحث این بود که ما باید شبکه‌های خود را فعال کنیم،‌ همان‌طور که ما در استان‌ها رده و در شهرستان‌ها ساختار داریم، این ساختار باید به صورت منسجم کار را پیگیری کند.

فروزنده با بیان اینکه ما باید برای مجمع دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که پس از عید برگزار خواهد شد آماده شویم، یادآور شد: تاریخ دقیق این مجمع در شورای مرکزی مشخص می‌شود.

دبیر هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: موضوع تشکیلات اجرایی باید در جلسه شورای مرکزی مطرح شود تا شورای مرکزی اعضای آن را مشخص کند و به این ترتیب کارها و برنامه‌ها پیش برود.

وی با اشاره به اینکه این موارد مهم‌ترین مباحثی بود که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، یادآور شد: این مباحث در هیأت رئیسه بحث می‌شود و پس از آن به شورای مرکزی می‌رود و زمانی که شورا آن را مصوب کند، اجرایی خواهد شد.
کد مطلب : ۱۱۶۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.